0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ik heb ditzelfde 2 of 3 keer gehad in mijn leven. Boven de 100 trillen. Na balanceren van de banden was het over.
Nu ik je laatste verhaal lees zou ik dat idd het eerste doen.
Op stevige krik of assteunen zetten en alle koppelingen nagaan kan ook geen kwaad voor je gaat uitlijnen. Ik ken iemand die uit gewichtsbesparing, het massablok bij de aandrijfas de oud ijzerbak had ingebonjourd... Had'ie heul erg spijt van gelukkig lag'ie er de volgende dag nog in. Zit die misschien los?
Hey Ron,inmiddels ook van 86c naar passat?
advies van iemand die niet zo heel veel met banden te maken heeft gehad merk banden wil ik ook graag weten laat ze eens aan de auto balanceren met een finish balancer dan worden namelijk ook de schijven en de assen meegebalanceerd , het gebeurd sporadisch dat het nog nodig is maar wie weet helpt het .vuistregel is tussen de 80 en 120 is het aan de voorzijde en tussen de 120 en 140 en daarboven is het de achteras , het kan ook gebeuren dat de trillende achterbanden dit ''doorgeven'' aan het stuurwiel .banden optimaliseren op de velg en daarna weer gewoon balanceren is ook een optie want een band die niet lekker op de velg zit kan ook voor ellende zorgen , ik weet niet waar je woont maar als je in de buurt bent kan ik de wielen voor je nakijken op de balanceermachine en maak er dan een leuke forumprijs voor schagerbrug zie ik net ...dan weet ik bij jou in de buurt wel een leuk adresje