0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
ik denk dat je in 1 klap de snelste van het forum bent met zo'n koppel
Citaat van: "peter"ik denk dat je in 1 klap de snelste van het forum bent met zo'n koppel dat denke gij maar het gaat erom wat er tussen de oren zit om ECHT snel te zijn hoe minder er in zit hoe sneller ( lees dwazer ) gij weg bent
Voor details moet je even bij VVT aankloppen, maar in de basis komt het hier op neer.Recent type golf3 ECU (standaard ecu gaat tot 1.0 bar, moet tot 1.5 bar kunnen)Originele bak kun je houdenAls je geen airco hebt kun je de stuurpomp op dezelfde plek houden, wel een andere steun nodig.Bekabeling van de inspuitpomp moet anders.Koelslangen moet je wat aanpassen ivm andere warmtewisselaarSoftware moet je aanpassen.Enige wat je merkt is dat de 1Z een andere aansturing heeft van de oliesensoren. Ik heb nu wel de sensor voor een te lage druk dat het lampje knippert maar niet dat er een geluidssignaal afgegeven wordt.Ik zal vast iets vergeten zijn, maar hier komt het dus ongeveer op neer. De auto ziet er op zich nog best netjes uit, al zitten er wel zat parkeerdeukjes in helaas. Heb ook wat roest van schades vd vorige eigenaar laten wegwerken.Ik woon in de buurt van Winschoten, dus komt niet heel erg vaak in Winschoten zelf ;)
johan heeft er nog over gehad.ben namelijk ook bezig om mijn diesel beetje sneller te laten lopen.vorige week net pp520 verstuivers opgehaald en ingebouwdmaar ik hou gewoon de 1z erin