0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nou ik ben weer verder gekomen, maar nu loop ik echt vast , ik krijg de waterpomp zelf er niet uit. De pulley en de 3 boutjes van de pomp zelf heb ik los gekregen, maar de pomp zit echt muurvast.Iemand tips?
de meelooprol die er vlak boven zit ff weghalen dan kun je er beter bij en tussen het blok en de pomp kun je dan een fikse schroevendraaier zetten ( platte beitel is beter ) en dan een ferme knal met een hamer dan moet ie wel los komen
nog effe een klein vraagje.De pulley zit vast met 3 boutjes, maar die krijg ik niet zo goed vastgezet, want ik kan de pulley niet goed vasthouden. Moeten die boutjes erg vast zitten, kan dat eventueel met loctite gedaan worden? Ik ben namelijk bang dat ze lostrillen.Tevens hier het verschil tussen de oude en nieuwe waterpomp.(ik denk dat ik net op tijd ben )
Nou heb gisteren nog een lange proefrit gemaakt van 200km en dat is goed gegaan. ook bij lang stationair lopen blijft de temperatuur mooi constant. Ik vrees alleen dat ik een verkeerde sensor van de dealer heb gekregen, want op het dashbord blijft de temperatuur nu constant op 100 graden staan terwijl vag-com netjes 90 aangeeft
hmm vind je het dan geen probleem dat de auto een duits kenteken heeft?