0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bedankt voor jullie info. Hmmm bovenste asje/geleider is wel netjes maar de onderste is niet mooi schoon meer. Dat wordt dus reviseren of vervangen.Ik zat zelf aan het laatste te denken. Ik wil echter er wel iets van leren. Hmmm.Als ik een complete remmerij bij een sloperij van een 1.8 cl variant haal en ik maak deze helemaal gangbaar en netjes, kan ik deze dan zo overzetten en de zaak ontluchten of komt er toch iets meer bij kijken?Ik heb helaas geen vraagbaak.Onderhoud is tussen 2003 en 2007 een dood broertje geweest. In die tijd is de passat bij een beun de haas in "onderhoud" geweest. Daar pluk ik nu de wrange vruchten van.... Maar ik denk dat wel in orde komt.@mischatdi: Kun je daar een how-to van maken? Daar kan ik en wellicht anderen iets van opsteken....
@jettav16: Perfect!@darkproject: Nee, dat is niet het geval. Ik denk dat ik dit maar eens ga oplossen. Zou ik het 'tijdelijk een beetje beter gangbaar' kunnen maken door voorzichtig wat WD40 op de geleider te druppelen of voorzichtig in te spuiten?Misschien dat dit het probleem tijdelijk kan oplossen?Uiteraard zonder de remblokken/schijf te bezoedelen...
Ik heb vandaag de blokken vóór vervangen... Maar links had ik nog 2mm per blok en rechts nog driekwart tov nieuw Kan dit ook komen door dat geleider busje? De rubbertjes waren nog in orde [pun intended]