Passat35i-forum.nl
Passat 35i gerelateerd => Velgen/Remmen/Ophanging/Banden => Rem-systeem => Topic gestart door: passatg3 op 23 oktober, 2010, 21:02
-
Zoals de titel zegt:
Heb een b4 uit 1996 en zou graag van ongeventileerde remschijven aan de voorzijde naar geventileerde remschijven gaan.
Bij mijn golfje 1 was dit zonder verdere aanpassingen mogelijk alleen schijven en blokken vernieuwen...
hoe zit dit bij een passat b4?????????
-
massief is 13 mm dik en geventileerd 20mm dus als jij denkt dat je die ruimte hebt bij de remklauw maar als je het goed wil doen moet je de remklauw van een 2.0 nemen en die overzetten dan heb je alles in een keer opgelost
-
de rem klauwen kan je beter ook vervangen
-
Ik had klauwen en schijven van een g-60 gemonteerd, remt erg goed.
-
Ik had klauwen en schijven van een g-60 gemonteerd, remt erg goed.
heb ik ook op passat zitten maar nu passen mijn 14 inch winter er niet meer onder
werkt veder heel goed
-
Ik had klauwen en schijven van een g-60 gemonteerd, remt erg goed.
heb ik ook op passat zitten maar nu passen mijn 14 inch winter er niet meer onder
werkt veder heel goed
ja dat is dan de eenigste nadeel
-
Ik had klauwen en schijven van een g-60 gemonteerd, remt erg goed.
heb ik ook op passat zitten maar nu passen mijn 14 inch winter er niet meer onder
werkt veder heel goed
ja dat is dan de eenigste nadeel
ja je staat zo stil en remmen worden ook niet zo snel warm
:drive:
-
kortom zat oplossingen :wink: welke ga je nou doen ????
-
Rustig aan jetta 16v....
Zit niet iedere dag op het forum...
Maarre wss word er voorlopig niks veranderd, is toch het makkelijkst voor nu...
Dus slotje svp
-
Rustig aan jetta 16v....
Zit niet iedere dag op het forum...
Maarre wss word er voorlopig niks veranderd, is toch het makkelijkst voor nu...
Dus slotje svp
was meer benieuwd :mrgreen: