0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
schijf/trommel maakt mij niet uit maar ik heb nu wel het idee dat je het snapt hahaha
niet iedereen heeft de mazzel om een G60 te hebben he
Ik denk toch niet dat het het gaat worden met dat camber gedoe aangezien dan de sporing ook veranderd naarmate de auto hoger of lager komt te liggen
dat bedoelde ik ook en dat staat er ook hoor:mrgreen: Als de auto camber staat 89 graden tov van het wegdek en 91 graden tov van de asstomp, en de auto wordt verlaagd klapt de achteras toch omhoog en staan de wielen schuin naar binnen. Dus uit het spoor van de auto.De wielen staan dan nog steeds 91 graden tov de asstomp.Die shims ( zo heten die plaatjes) bestaan wel met een berekening in de bijlage hoe je het moet doen, maar gaat het in mijn geval niet worden.
Citaat van: "skinny"dat bedoelde ik ook en dat staat er ook hoor:mrgreen: Als de auto camber staat 89 graden tov van het wegdek en 91 graden tov van de asstomp, en de auto wordt verlaagd klapt de achteras toch omhoog en staan de wielen schuin naar binnen. Dus uit het spoor van de auto.De wielen staan dan nog steeds 91 graden tov de asstomp.Die shims ( zo heten die plaatjes) bestaan wel met een berekening in de bijlage hoe je het moet doen, maar gaat het in mijn geval niet worden. ik zal es op mijn werk kijken of ik kant en klare shims kan bestellen voor je dan is het appeltje eitje