0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Hoeft het gehele dashboard er dan niet uit?
Oke, dan snap ik het tenminste. Thanks!
vergeet niet de 2 moertjes (m6) in de motorruimte,deze zitten achter het alumimum hitteschild ,de rest wijst voor zichzelf en eventueel de stekkers met schilderstype merken
ha die Peter , :drive:ondertussen kan ik de passat wel dromen, heb er al verschijnende gestript
dit had ik er ook bijgezet hoor,allee dacht ik toch
Nou, ik heb het weekend gebruikt om mn kachel van mijn 95-er VR6 te vervangen. Het dashboard enzo valt wel mee, maar de kachelunit (met airco) is toch wel even puzzelen want er zaten 4 bouten door het schutbord, waarvan eentje verstopt zit achter de aircoleidingen...had ik niet gezien!! Dan is het even werk om de hele unit eruit te halen,dit is wel ff een apparaat hoor! De kachelradiateur vervangen is een paar minuten werk, dan alles weer terug monteren en dan ben je al met al 1,5 dag verder en zit en werkt alles weer naar behoren! Ook heb ik de kachelkleppen voorzien van een kunststofplaatje omdat de isolatie verweerd was. Het is ff een klusje, maar achteraf viel het best mee. Tja, het kost ff tijd! Ik ben er al een tijdje aan bezig (wanneer ik tijd heb): frontschade hersteld, radiateur en condensor vervangen, achterasbussen vervangen, interieur overbouwen (van GL naar GT), uitlaat aanpassen, uitlijnen, keuren, motorcheck e.d. En nu hoop ik er toch snel mee te kunnen gaan rijden want ben het sleutelen nu wel "zat", t wordt tijd om er mee te gaan cruisen!