Recente berichten

[01 april, 2024, 21:31]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
14 mei, 2024, 05:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 2803 keer)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dulpie

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 5
  • Karma: +0/-0
Even voorstellen
« Gepost op: 10 juli, 2007, 07:51 »
Beste 35i  liefhebbers,

Mijn naam is Andre. Ik ben 46, woon reeds 25 jaar samen met Petra aan het IJsselmeer. Onze trots, Sanne, is 14 jaar.

In 2000 kochten wij onze eerste 35i. Een witte 1800 CL variant, die helemaal standaard was. De auto werd voor onze deur total loss gereden. In 2005 kochten we de volgende variant, een turkoois kleurige met 16V motor en OZ lichtmetalen velgen. Later dat jaar verkochten we de auto.
Begin dit jaar kochten we een witte 1800CL variant automaat, met OZ lichtmetalen velgen en in kleur gespoten bumpers. Na een week had de automaal nog slechts de eerste versnelling, de auto ging weer terug naar de verkoper. Sinds twee maanden zijn we in het bezit van een metallic rode VR6 CL exclusiv. De auto is helemaal standaard en heeft 30.000km terug kettingrevisie en een nieuwe drukgroep gekregen. De auto zal voor het dagelijks gebruik ingezet worden. In de toekomst zal de auto eventueel verlaagd worden.

We vallen toch weer op de 35i variant vanwege de ruimte, het comfort, de betrouwbaarheid, de degelijkheid  en vanwege het hoekige design. Tevens speelt mee dat de auto niet echt duur in onderhoud is en dat de onderdelen (ook gebruikt) nog goed te verkrijgen zijn en goed betaalbaar zijn. Dat valt voor onze andere auto’s niet te zeggen.

Voor andere gelegenheden hebben we twee Lancia’s uit 1989. Een rode Delta HF Integrale met groen alcantara interieur en een donkerblauw metallic Thema Pininfarina, 6 cilinder, automaat, met donker blauw Poltrana Frau lederen interieur. Beide auto’s zijn in redelijke toestand, maar zijn erg gevoelig voor ons klimaat.

Mijn hobby’s. Sleutelen aan de Lancia’s, want die zijn onderhoudsgevoelig en er gaat best regelmatig iets defect. Ik klus graag aan en rond onze woning van ca.1903. Ik ben actief bij onze plaatselijk hockeyclub als recreatief speler, coach, trainer en binnen de accommodatie groep.

De site vind ik zeer goed. Informatief en met enthousiaste “lotgenoten”, grote klasse!

Binnenkort zal ik foto’s maken en uploaden!

Offline Pascal_Passat

  • Passat35i Erelid
  • 35i Professional
  • ********
  • Berichten: 1601
  • Karma: +2/-0
  • Passat 35i Erelid
    • http://www.passat35i-forum.nl
  • Woonplaats: Almelo
Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli, 2007, 08:32 »
Heey Hallo Andre,

Je liefde voor de Passat is er wel he`, je noemt alle voordelen van de Passat al op :thumleft:


De Lancia`s zijn ook mooie auto`s hoor, maar inderdaad het onderhouden.

Veel plezier hier en laat je niet gek maken door de jongens :mrgreen:

Ben benieuwd naar de foto`s :swa:

Groet,
Pascal

Offline Leen

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 279
  • Karma: +0/-0
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 10 juli, 2007, 15:43 »
Citaat van: "dulpie"
Beste 35i  liefhebbers,

Mijn naam is Andre. Ik ben 46, woon reeds 25 jaar samen met Petra aan het IJsselmeer. Onze trots, Sanne, is 14 jaar.

In 2000 kochten wij onze eerste 35i. Een witte 1800 CL variant, die helemaal standaard was. De auto werd voor onze deur total loss gereden. In 2005 kochten we de volgende variant, een turkoois kleurige met 16V motor en OZ lichtmetalen velgen. Later dat jaar verkochten we de auto.
Begin dit jaar kochten we een witte 1800CL variant automaat, met OZ lichtmetalen velgen en in kleur gespoten bumpers. Na een week had de automaal nog slechts de eerste versnelling, de auto ging weer terug naar de verkoper. Sinds twee maanden zijn we in het bezit van een metallic rode VR6 CL exclusiv. De auto is helemaal standaard en heeft 30.000km terug kettingrevisie en een nieuwe drukgroep gekregen. De auto zal voor het dagelijks gebruik ingezet worden. In de toekomst zal de auto eventueel verlaagd worden.

We vallen toch weer op de 35i variant vanwege de ruimte, het comfort, de betrouwbaarheid, de degelijkheid  en vanwege het hoekige design. Tevens speelt mee dat de auto niet echt duur in onderhoud is en dat de onderdelen (ook gebruikt) nog goed te verkrijgen zijn en goed betaalbaar zijn. Dat valt voor onze andere auto’s niet te zeggen.

Voor andere gelegenheden hebben we twee Lancia’s uit 1989. Een rode Delta HF Integrale met groen alcantara interieur en een donkerblauw metallic Thema Pininfarina, 6 cilinder, automaat, met donker blauw Poltrana Frau lederen interieur. Beide auto’s zijn in redelijke toestand, maar zijn erg gevoelig voor ons klimaat.

Mijn hobby’s. Sleutelen aan de Lancia’s, want die zijn onderhoudsgevoelig en er gaat best regelmatig iets defect. Ik klus graag aan en rond onze woning van ca.1903. Ik ben actief bij onze plaatselijk hockeyclub als recreatief speler, coach, trainer en binnen de accommodatie groep.

De site vind ik zeer goed. Informatief en met enthousiaste “lotgenoten”, grote klasse!

Binnenkort zal ik foto’s maken en uploaden!


Welkom man op dit forum voor de 35i liefhebbers, je hebt niet echt veel geluk gehad met je eerste passat modellen, nu maar hopen dat je van je huidige heel lang plezier mag beleven.
Dat je Passat geheel standaard is "who Cares" :mrgreen:  dat is die van mij ook :wink:
Maar eh die Lancia's zijn wel de meest mooie en bijzondere Lancia's ooit, dat zijn zowiezo bijzondere en zeldzame klassiekers, alleen dat roesten en onderdelen is een ramp :(

Veel plezier hier :thumleft:

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 10 juli, 2007, 18:37 »
Welkom!

Mooie voorstelling... Maar  :kewl: van alle auto's natuurlijk  :thumleft: Maar vooral de 35i  :mrgreen:
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline 35i-cruiser

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 3978
  • Karma: +9/-0
  • Woonplaats: Wageningen
Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli, 2007, 12:16 »
Wat een Intro  :mrgreen:

Welkom Andre en kom maar op met de Pics  :thumleft:
35i: Geschikt voor alle leeftijden.
-Passat '93 wanneer droog/geen pekel                                     -Golf 1 cabrio '84 voor mooi weer
-Honda Pan European ST-1100 ABS/TCS '93 voor mooi weer      -Volvo V40 T4 '97 motorrevisie project          -Seat Arosa '00 daily

Offline DUB35I

  • 35i Jack ass
  • Subdubber
  • 35i Kenner
  • ****
  • Berichten: 851
  • Karma: +0/-0
  • Lack of Comfort, but a shitload of Coolness
Even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli, 2007, 17:24 »
Citaat van: "Pascal_Passat"
Heey Hallo Andre,

Je liefde voor de Passat is er wel he`, je noemt alle voordelen van de Passat al op :thumleft:


De Lancia`s zijn ook mooie auto`s hoor, maar inderdaad het onderhouden.

Veel plezier hier en laat je niet gek maken door de jongens :mrgreen:

Ben benieuwd naar de foto`s :swa:

Groet,


haha gek maken ?? Wij ??  :mrgreen:

www.subdubbers.nl & please like us at Facebook.com

Offline darkproject

  • 35i Vraagbaak
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2523
  • Karma: +0/-0
Even voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: 11 juli, 2007, 18:10 »
gek maken  :?
da ken helemaal nie

wij zijn helemaal niet gek  :roll:  :dope:  :finger:  :gek:


welkom hier

en we zijn hier fotog**l


 :thumleft:
STATIC DRIVERS , CAN'T GET IT UP ...

golf mk1 5drs 
 golf mk3
 passat B5 on air

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
Even voorstellen
« Reactie #7 Gepost op: 11 juli, 2007, 21:32 »
Wie... Wij.... Fotog**l... Nee....  :mrgreen:

Idd.... Maar goed ik heb ze al gezien in het fotoalbum, maar misschien wel leuk om in je topic te zetten  :thumleft:  :idea:
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline Cia_VR6

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
  • Karma: +0/-0
    • http://www.teamcia.nl
Even voorstellen
« Reactie #8 Gepost op: 25 juli, 2007, 00:25 »
ey ook namens mij welkom hier and have fun.

greetzzz
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL

WWW.TEAMCIA.NL SPONSORED BY  DOTZ & C.I.A. DESIGN