Recente berichten

[01 april, 2024, 21:31]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 mei, 2024, 01:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!  (gelezen 33337 keer)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline passat

  • 35i Professional
  • *****
  • Berichten: 1516
  • Karma: +2/-4
  • Woonplaats: Noord Brabant
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #315 Gepost op: 13 februari, 2011, 10:00 »
Ik kom helaas niet
Me winterwielen zitten hardstikke vast en met geen mogelijkheid krijg ik ze los  :twisted:
Zo is hij niet waardig tussen jullie in  :sad:
Dus ik wacht wel op de fotos

Offline jaakske

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 73
  • Karma: +2/-0
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #316 Gepost op: 13 februari, 2011, 10:05 »
ik ben opgestaan met de "runs" , dus weet nie of k kan komen , k ga allesinds de passat ff poetsen nu e, als het een beetje gaat kom k nog af
SuicideGirls.com - Pin-Up Punk Rock and Goth Girls

Offline 35i-cruiser

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 3978
  • Karma: +9/-0
  • Woonplaats: Wageningen
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #317 Gepost op: 13 februari, 2011, 13:25 »
He abigail, waar blijf je?
35i: Geschikt voor alle leeftijden.
-Passat '93 wanneer droog/geen pekel                                     -Golf 1 cabrio '84 voor mooi weer
-Honda Pan European ST-1100 ABS/TCS '93 voor mooi weer      -Volvo V40 T4 '97 motorrevisie project          -Seat Arosa '00 daily

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #318 Gepost op: 13 februari, 2011, 14:08 »
Sorry mensen, kan me voorstellen dat er nu een paar boos zijn van waar is Abigail nou, en het spijt me dat ik er niet was maar dit was ook niet mijn bedoeling.
Maar te hoogte van meppel ben ik verongelukt, gelukkig op lage snelheid, en zo doende kleine schade, wat er gebeurde is dat ik moest afremmen en me rechter achter wiel blokkeerde met ale gevolgen van dien, gelukkig zijn er geen andere auto's bij betrokken geraakt alleen eigen schade.
Nu zit me rechter achter wiel vast en hebben die niet los kunnen krijgen, dus morgen maar weer terug op de auto ambulance en zo naar de garage :(
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline GlennGSi

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 93
  • Karma: +0/-0
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #319 Gepost op: 13 februari, 2011, 16:55 »
Citaat van: "Abigail"
Sorry mensen, kan me voorstellen dat er nu een paar boos zijn van waar is Abigail nou, en het spijt me dat ik er niet was maar dit was ook niet mijn bedoeling.
Maar te hoogte van meppel ben ik verongelukt, gelukkig op lage snelheid, en zo doende kleine schade, wat er gebeurde is dat ik moest afremmen en me rechter achter wiel blokkeerde met ale gevolgen van dien, gelukkig zijn er geen andere auto's bij betrokken geraakt alleen eigen schade.
Nu zit me rechter achter wiel vast en hebben die niet los kunnen krijgen, dus morgen maar weer terug op de auto ambulance en zo naar de garage :(


kut trommelremmen... ook es bij een polotje gehad.. Was de voering van de remschoen los gekomen en die had de hele boel geblokkeerd

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #320 Gepost op: 13 februari, 2011, 17:25 »
Citaat van: "GlennGSi"
Citaat van: "Abigail"
Sorry mensen, kan me voorstellen dat er nu een paar boos zijn van waar is Abigail nou, en het spijt me dat ik er niet was maar dit was ook niet mijn bedoeling.
Maar te hoogte van meppel ben ik verongelukt, gelukkig op lage snelheid, en zo doende kleine schade, wat er gebeurde is dat ik moest afremmen en me rechter achter wiel blokkeerde met ale gevolgen van dien, gelukkig zijn er geen andere auto's bij betrokken geraakt alleen eigen schade.
Nu zit me rechter achter wiel vast en hebben die niet los kunnen krijgen, dus morgen maar weer terug op de auto ambulance en zo naar de garage :(


kut trommelremmen... ook es bij een polotje gehad.. Was de voering van de remschoen los gekomen en die had de hele boel geblokkeerd


Het zou zo kunnen, ik weet nog niet of dat hier bij ook het geval is maar we kunnen geen beweging in het wiel krijgen, plus dat de schrik er heel goed in zit

Maar een ding weet ik wel dit wil ik niet nog een keer mee maken.
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline GlennGSi

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 93
  • Karma: +0/-0
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #321 Gepost op: 13 februari, 2011, 19:14 »
Citaat van: "Abigail"
Citaat van: "GlennGSi"
Citaat van: "Abigail"
Sorry mensen, kan me voorstellen dat er nu een paar boos zijn van waar is Abigail nou, en het spijt me dat ik er niet was maar dit was ook niet mijn bedoeling.
Maar te hoogte van meppel ben ik verongelukt, gelukkig op lage snelheid, en zo doende kleine schade, wat er gebeurde is dat ik moest afremmen en me rechter achter wiel blokkeerde met ale gevolgen van dien, gelukkig zijn er geen andere auto's bij betrokken geraakt alleen eigen schade.
Nu zit me rechter achter wiel vast en hebben die niet los kunnen krijgen, dus morgen maar weer terug op de auto ambulance en zo naar de garage :(


kut trommelremmen... ook es bij een polotje gehad.. Was de voering van de remschoen los gekomen en die had de hele boel geblokkeerd


Het zou zo kunnen, ik weet nog niet of dat hier bij ook het geval is maar we kunnen geen beweging in het wiel krijgen, plus dat de schrik er heel goed in zit

Maar een ding weet ik wel dit wil ik niet nog een keer mee maken.


Je schrikt je idd helemaal wezeloos..  En het is uiteraard jammer van de auto. Maar wel beter dat er geen letsel is !!

Offline 35i-cruiser

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 3978
  • Karma: +9/-0
  • Woonplaats: Wageningen
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #322 Gepost op: 13 februari, 2011, 20:04 »
Mon dieu!

Dat is wel erg zuur juist op weg naar de meeting  :sad: Schade te herstellen?
35i: Geschikt voor alle leeftijden.
-Passat '93 wanneer droog/geen pekel                                     -Golf 1 cabrio '84 voor mooi weer
-Honda Pan European ST-1100 ABS/TCS '93 voor mooi weer      -Volvo V40 T4 '97 motorrevisie project          -Seat Arosa '00 daily

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #323 Gepost op: 13 februari, 2011, 20:25 »
tjee man das fiks balen  :sad: maar maak je om ons maar geen drukte eerst de schade en ook maar eens bijkomen van de schrik ,volgende meeting beter man  :wink:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Fred_G

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 334
  • Karma: +4/-0
  • Woonplaats: Zwartsluis
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #324 Gepost op: 13 februari, 2011, 21:07 »
Citaat
Sorry mensen, kan me voorstellen dat er nu een paar boos zijn van waar is Abigail nou, en het spijt me dat ik er niet was maar dit was ook niet mijn bedoeling.


We dachten al,waar blijft hij nou?....maar goed hier kan je niks aan doen,we zijn blij dat je er goed vanaf bent gekomen, een auto is vervangbaar...

En die schrik.....dat houd je alert zullen we maar zeggen... :mrgreen:

grts fred
Never Argue with an Idiot. They'll drag you down
to their level and beat you with experience.

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #325 Gepost op: 13 februari, 2011, 23:00 »
Citaat van: "35i-cruiser"
Mon dieu!

Dat is wel erg zuur juist op weg naar de meeting  :sad: Schade te herstellen?


De schade zo ver is wel te herstellen, maar weet echt niet hoe het er aan toe is met het achterwiel, en eerlijk gezegd ben ik blij dat ik me sier velgen er niet onder had zitten anders had ik die velgen kunnen afschrijven.

@jetta16v,

Ik vind het wel lullig nu mis ik er weer een, zo ver ben ik er alleen maar geweest met de zomer meeting en dat vind ik jammer want we zaten hier met zijn twee (deb en ik) op te verheugen.
Had trouwens nooit verwacht zo te kunnen schrikken, want in de sneeuw als je het expres doet of soms perongeluk vind ik het maar al te leuk maar dat het zo maar gebeurd .... prrrrrrrr nee dank je.

@Fred_G

Je hebt helemaal gelijk een auto is zeker te vervangen maar dit was echt een potje vaag, ook al zit ik nu wel te denken misschien had ik hier iets aan kunnen doen, want eerder bij de RDW keuring en bij hard remmen merkte we dat het achter niet helemaal lekker ging en op de test bank was rechts achter dan weer sterker dan links of juist zachter, dus ja zit nu wel te denken dat het allemaal me eigen schuld was.
Ene ik drink nu wel even een beertje op die schrik zeg haha
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #326 Gepost op: 13 februari, 2011, 23:14 »
remvoering kan door ouderdom los laten en dan klem komen te zitten waardoor je wiel blokkeert zo zie je dat zelfs al ziet het er goed uit , je kunt bij twijfel beter preventief vervangen , maar das achteraf gelul jullie zijn nog heel en das het belangrijkste , succes met de schade en maart is er weer een meeting .


maar dit topic gaat sluiten dus je kan beter ff in een eigen topic verder gaan  :wink:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Moses35i

  • Administrator
  • 35i Uberspammer
  • ***********
  • Berichten: 8153
  • Karma: +42/-1
  • Woonplaats: irgendwo
Wintermeet 13-02-2011 !!!!!!
« Reactie #327 Gepost op: 14 februari, 2011, 10:52 »
Gelukkig is met jou alles goed gekomen. Hopelijk is het allemaal weer te fixen zodat je weer verder kunt met je project.

Foto's en het naklets topic zijn HIER te vinden  :wink:

Comfort? Wat is dat? Bloed pissen zul je!