0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Fijn dat het gelukt is man!
Ik wilde eerder al reageren, maar was op vakantie. Hij ziet er echt geweldig uit, Vincent Die ellende met de veren heb ik ook gehad. Ik heb nu een setje aan de voorkant dat voor 5 cm verlaging zou moeten zorgen dat 'm op de originele cross-country hoogte houdt. Sinds het wisselen van de schokdempers voor dezelfde auto met gebruikmaking van de veerschotels die ik al in gebruik had stond ie veeeeeel te hoor voor.. Zie mijn eigen topic. Het is mij nooi duidelijk geworden hoe dat kon, maar is nu opgelost. Ze zijn ook iets stugger dan ori (schijnt). Ik heb dat nooit kunnen testen omdat ik van ori/ori naar gele Koni/-5cm ben gegaan.Van de Koni's wist ik al dat ze met ori veren ook een stuk stugger resultaat geven.Die van mij mag binnenkort ook weer naar de APK.
En weer goedgekeurd. Voor het eerst een interval van twee jaar.r Mijn Pasat is nota bene ook nog 'vrijwilliger' geweest voor de RDW-steekproef dus twee keer gekeurd. Ik heb om 'm door de APK te krijgen uiteindelijk alleen het remslangetje vervangen dat voor afkeur zou zorgen.Binnenkort remblokken vóór (alle 4), het remslangetje aan de andere kant ook vervangen en even nieuwe remvloeistof doortrappen.Dat andere slangetje zit op gevoel waarschijnlijk ook zo vast dat ik heb besloten het nog niet te doen met het open ringsleuteltje dat ik nu heb, maar eerst voor een 'Gedore-type' te gaan. Anders gaat ook dat warteltje naar de kl.... met alle extra werk tot gevolg.Recent nog een roestig plekje ontdekt aan de bodem, dus dat ook even bijwerken voor de winter, en een stukje remleiding opnieuw tectyleren. Keline dingetjes. Maar het belangrijkste nieuws van vandaag. De komende twee jaar weer lekker
Zo, wij hebben ook weer een jaartje APK.
Ook CO te hoog, wat we met toevoegen van een brandstofadditief nog net binnen de waardes kregen, maar nog steeds aan de hoge kant. Vermoedelijk is de lambdasonde aan vervanging toe.