Recente berichten

[01 april, 2024, 21:31]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
08 mei, 2024, 18:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: PETITIE !!!  (gelezen 7144 keer)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: belastingvrije auto's PETITIE !!!
« Reactie #15 Gepost op: 25 april, 2013, 12:48 »
Ja ja ik heb eerder mercedes gereden maar het rijd super engaat bijna niet stuk  :wink:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline jvw77

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 156
  • Karma: +1/-1
  • Woonplaats: bovenkarspel
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #16 Gepost op: 25 april, 2013, 12:54 »
Zal absoluut zo zijn...is gewoon mijn merk niet echt ben gewoon stiekum VAGofiel. maar ja ieder zijn smaak.  :wink:
Maar weer on topic...Den Haag heeft weer een melkkoe gevonden. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Ik heb toch wel plannen voor een old timer in de toekomst.

Offline babsvw

  • 35i Spammer
  • *******
  • Berichten: 4480
  • Karma: +12/-0
  • Woonplaats: Tussen de hunebedden
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #17 Gepost op: 25 april, 2013, 14:02 »
ja ze bedenken elke keer weer wat nieuws daar in Den Haag  :mad:

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #18 Gepost op: 25 april, 2013, 14:46 »
het gekut is gewoon dat de hoge heren het verneuken en ze er dan achter komen dat het hun geld gaat kosten en dat ze dan tegelijk bedenken om het maar bij jan boerenlul vandaan moeten halen , deze maatschappij is dankzij de hoge heren gewoon verkloot , het zijn niet die baardmensen ( netjes toch ? ) met hun 190D die het verkloten , nee ze hebben gewoon een gat in de wet gevonden , en hun weten de tamtam beter te vinden als wij , dus maken ze daar grif gebruik van en TOEN hadden ze moeten ingrijpen maar neeeee stel je voor dat een ambtenaar aan het werk gaat  :shock: .
Het is dat ik om meerdere mensen moet denken maar anders had ik dit gore kutland allang vaarwel gezegd met die kloteregeltjes iedere keer , regels ok maar zorg dat het duidelijk is maar ze snappen er zelf geen ene fuck meer van dus kloten ze maar wat aan .

kom es achter je buro vandaan en ga es een kwartaal van een uitkering leven en wonen in een achterstandswijk dan weet je het wel !!! rutte je zit te kutte !!!

ben dr zo klaar mee  :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline babsvw

  • 35i Spammer
  • *******
  • Berichten: 4480
  • Karma: +12/-0
  • Woonplaats: Tussen de hunebedden
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #19 Gepost op: 25 april, 2013, 14:50 »
het gekut is gewoon dat de hoge heren het verneuken en ze er dan achter komen dat het hun geld gaat kosten en dat ze dan tegelijk bedenken om het maar bij jan boerenlul vandaan moeten halen , deze maatschappij is dankzij de hoge heren gewoon verkloot , het zijn niet die baardmensen ( netjes toch ? ) met hun 190D die het verkloten , nee ze hebben gewoon een gat in de wet gevonden , en hun weten de tamtam beter te vinden als wij , dus maken ze daar grif gebruik van en TOEN hadden ze moeten ingrijpen maar neeeee stel je voor dat een ambtenaar aan het werk gaat  :shock: .
Het is dat ik om meerdere mensen moet denken maar anders had ik dit gore kutland allang vaarwel gezegd met die kloteregeltjes iedere keer , regels ok maar zorg dat het duidelijk is maar ze snappen er zelf geen ene fuck meer van dus kloten ze maar wat aan .

kom es achter je buro vandaan en ga es een kwartaal van een uitkering leven en wonen in een achterstandswijk dan weet je het wel !!! rutte je zit te kutte !!!

ben dr zo klaar mee  :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

helemaal mee eens

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #20 Gepost op: 25 april, 2013, 15:05 »
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Frans P

  • 35i Kenner
  • ****
  • Berichten: 838
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug - Doorn
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #21 Gepost op: 25 april, 2013, 15:22 »
Enig tijd geleden was er een nieuws documentaire over dit onderwerp.
Garages die jaren en jaren goede zaken deden in de belastingvrije auto's gaan nu op de schop.
Het lukt hun niet meer om het hoofd boven water te houden.

Het meest pijnlijke is dat een garagehouder zei dat de meeste belastingvrije auto's heel schoon zijn omdat ze bijna allemaal op gas lopen.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #22 Gepost op: 25 april, 2013, 15:27 »
Al sinds jaar en dag is het bekend dat lpg superschoon en dat goed afgestelde diesels ook schoon en zuinig zijn maar wat betaal je aan belasting voor zo een gasbak ?? En voorzo een diesel betaal je jezelf ook blauw aan belasting terwijl die dezelfde ruimte in beslag neemt als een benzineauto !!! Het is gewoon een graftakketeringzooitje !!!! Ik ben echt zwaar pissed of en ik snap niet dat er niet meer mensen zo over denkenen dat binnenhof es volzetten met hun oldtimers !!!!!!
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #23 Gepost op: 25 april, 2013, 17:12 »
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21509951/__Akkoord_oldtimers__.html

Donderdag aanstaande word het keiharde besluit genomen , er is wel een overgangsregeling voor auto's vanaf 26 jaar , dus héél misschien toch nog een ouwe diesel kopen maar eerst maar es afwachten wat die vieze smerige gore achterbakse tyfusbloedzuigers willen .
 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

een spons kun je maar tot zover uitwringen , als de laatste druppel eruit is kun je em wegggooien de modderfokkers , hoe hoger het knoopje dicht zit geknoopt hoe viezer de spelletjes zijn die gespeelt worden BBBLLLUUUUHHHHHHHHHHHHHHH
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline ventovice

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 348
  • Karma: +0/-0
  • my PLAYSTATION B3
  • Woonplaats: Strawberry-city, Westcoast (Beverwijk, NH)
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #24 Gepost op: 25 april, 2013, 17:22 »
...je kan natuurlijk zelf wat organiseren? :mrgreen:

Wat mij nu nog niet helemaal duidelijk is:
Moeten de diesels en LPG-tjes dan echt tot hun 40e de volle pond betalen???
Wanneer komt dit in de eerste kamer/ is dit ècht de nieuwe regeling, eigenlijk?

@mac toob:
Ik bedoel juist dat zo'n import-auto helemaal niks heeft opgebracht voor de NL-staat.
Natuurlijk is er in het buitenland wel betaald, maar daar zien wij niks van terug...
Het is mijn mening, maar ik vind zelf dat de auto dan geen vrijstelling verdiend.
Wat betreft verhuizen en je auto (dus) meenemen naar NL, daar heb je idd gelijk in!
Maar goed, het was maar een ideetje van mij; het wordt toch helemaal anders!
TOPIC: http://www.passat35i-forum.nl/forum/index.php?topic=4492.0
BASIS: VW Passat B3 Variant '93; 1.8 66kW/90pk; edition 'Arriva'; LA7Y tin-grijs metallic op 14" zwaar-metalen velgen....
PROJECT: Kamei X1 bodykit; 'checkered cab'-striping; Tecnocast 7J ET23(!) of Wolfrace 6,5J ET38

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #25 Gepost op: 25 april, 2013, 17:55 »
Hahaha ik heb ooit eens wat georganiseerd tegen de toen al belachelijke benzineprijzen , ik had samen met andere fora bijna 800 aanmeldingen om samen met 60km uur vanuit heel Nederland naar Den Haag te rijden , klinkt goed he tot nu toe , de dag zelf was er een landelijke opkomst  van nog geen 50 auto's , er wqs meer politie op de been dan dat er auto's waren dus ik laat het nu aan iemand anders over dat kun je wel begrijpen denk  :drive: :wink:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Moses35i

  • Administrator
  • 35i Uberspammer
  • ***********
  • Berichten: 8153
  • Karma: +42/-1
  • Woonplaats: irgendwo
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #26 Gepost op: 25 april, 2013, 21:40 »
Er komt hopelijk een dag dat de bevolking het niet meer pikt. Maar zolang het overgrote deel Facebook/Twitter/Boer zoek kut en al die andere crap op TV belangrijker vindt, zie ik dat niet gebeuren. Steeds meer mensen houden de hand op de knip. Betekend dat er dan te weinig belasting binnenkomt en dat zich weer vertaald in het verhogen van de belastingen. Dit resulteert weer in nog meer de hand op de knip houden. Zo veranderd er niets.

En waar hebben de meesten in de aanloop naar 12 September 2012 op lopen geilen? Die 1000 Euro die Kutte beloofde? Verkiezingsbeloftes die worden vergeten zodra hun reedt het pluche voelt. En dan straks als een stel idiote geestelijk beperkte malloten zwaaien met vlaggetjes, in oranje kleding de latente homo spelen en zich vergapen aan een partijtje 'boven ons gestelden' die het godverdomme gewoon verdommen om belasting te betalen.

Ik heb niet op deze hele bende landverraders gestemd! Belastingontwijking is het nieuwe woord! In Duitsland tanken, drank halen, boodschappen doen, dure audio/video spullen kopen, noem maar op. De gehele Nederlandse economie ligt op z'n gat dankzij deze zogenaamde leiders die niet eens weten dat de geschiedenis zich aan het herhalen is, laat staan dat ze uberhaubt iets hebben geleerd van het verleden. En ondertussen doen ze zo ontzetten hun best om in een goed daglicht (lees: nachtlicht) bij de EU, das Vierte Reich, te komen.

Stelletje fascistische Nazi's, smoor en sterf!!

Comfort? Wat is dat? Bloed pissen zul je!

Offline Frans P

  • 35i Kenner
  • ****
  • Berichten: 838
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug - Doorn
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #27 Gepost op: 25 april, 2013, 22:24 »
Dat belastingvrije gedoe met elektrische en schone auto's deden ze toch ook toen, lang geleden, met de schone auto's op gas?
O, nee, daar gingen ze flink belasting op heffen.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #28 Gepost op: 25 april, 2013, 22:38 »
ppfff die hybrides , die moeten ze aanpakken en dan bedoel ik de ''zakelijke'' rijder want zoals die erin rijden zuipen die dingen meer als onze gemiddelde ouwe bak , de particuliere rijder rijd erin zoals het hoort en waarvoor de hybride bedoeld is .


recht is krom en krom blijft krom , ze pakken ons toch iedere keer en er is geen hond die in opstand komt , i've been there done that en nou kap ik ermee want mijn laptop word zo een frisbee  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: belastingvrije auto's
« Reactie #29 Gepost op: 26 april, 2013, 13:27 »
http://petities.nl/petitie/overgangsregeling-oldtimer-regeling-2014

petitie graag even lezen en/of tekenen  :bow:

DEZE LINK GRAAG DELEN OP ANDERE FORA !!!!!!!!! ZOVEEL MOGELIJK !!!!!!
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P