Passat35i-forum.nl
Passat 35i gerelateerd => Interieur => Topic gestart door: Turbofries op 19 november, 2007, 18:48
-
Dit is dan de 2e auto dit jaar die koud blijft.
Ik vertel:
Als we stilstaan word de auto wel iets warm.
De blazer blaast wel redelijk op alle standen zoals het hoort maar niet super hard.
Als we dan gaan rijden dan komt er alleen maar koude lucht naar binnen.
Ik heb de ventilatormotor er al eens uitgedraait en de interieurfilter ook al eens bekeken maar niks is daar loos.
De slangen naar de kachel radiateur worden ook wel heet dus daar zit het probleem volgens mij ook niet.(Hopelijk)
Nu dacht ik zelf aan een dolgedraaide klep oid.
Maar ik heb ook geen tekening ofzo van het kachelhuis.
Kan iemand deze fries uit de kou helpen??
Alvast bedankt
Sikke
-
lijkt mij idd ook de regelklep
wordt de kachelradiateur zelf wel warm??
mischien heb je hier wat aan
(http://www.vagcat.com/p/B084/118000.png)
-
Volgens mij word ie warm omdat als je stilstaat er wel warme lucht is.
Welke klep denk jij dat er niet goed is? Ik zie ze allemaal wel draaien als ik aan de snelheidknop draai helemaal dicht dan gaat de klep mee
Ook van de verstelling van defrost naar de benen zeg maar dat werkt ook. Is er dan nog 1??
-
lijkt mij de regelklep voor koude/warme lucht
dan zul je gewoon ff de kabel moeten volgen en kijken of ie goed werkt
of je thermostaat blijft open staan
of je kvs pomp werkt niet goed
wordt de slang naar de kachel goed warm of gewoon wat lauw
en de retour slang van de kachel ??
is de motor temp. ook goed rond de 90 100 graden
en ff voor de zekerheid
je hebt gewoon de ouderwetse bediening gewoon 3 draaiknoppen en dat was t ??
of heb je clima
-
Beide slangen worden heet kan er bijna niet aan zitten.
Ik ga de kabel nog volgen van de koud warm klep.
Wat is de kvs pomp? en waar zit dan de thermostaat van dit ding?
En ja ik heb geen clima oid gewoon oldskool :mrgreen: :mrgreen:
Temp is normaal van de auto.
Thanx voor je antwoorden!
-
als bijde slangen echt goed heet worden
(jatte verbranden) :mrgreen:
dan denk ik toch echt dat je t in de klep moet zoeken
kvs pomp is koelvloeistofpomp
-
ps nr 17 is de thermostaat
bij een vr6 tenminste
had jij toch ook ??
of had je nou een 2.0
(http://www.vagcat.com/p/B084/023000.png)
-
Nee ik heb een VR6.
Ik zal proberen er vanavond eens naar te kijken.
Eerst moet ik mijn maatje helpen met zijn porsche 944 die startmotor zit vast.
Bedankt voor de info dark!!!
-
daar is t forum voor eey :wink:
-
We zijn weer wat verder met de kachel.
Het is dus wel de radiateur.
Mijn haasbeun vertelde het slechte nieuws.
Dus dat word lekker klussen voor hem.
Ik hoop wel dat dit de laatste kachel is die ik vervang want het is wel een dure grap.
-
succes ermee
daar ben je ff mee zoet :mrgreen:
-
ik ken het de kachel vervangen hahah, alleen ik ben van een normale met drie knoppen naar clima gegaan en deze is 2x groter, en alles kan los en is inderdaad veel werk, dus wederom succes ermee, als er wat is just ask.....us
-
pppff nou zeker succes ik was alleen met de kachelmotor al dik 2 uur zoet
( yank-uitvoering ) :mrgreen:
-
lijkt mij idd ook de regelklep
wordt de kachelradiateur zelf wel warm??
mischien heb je hier wat aan
(http://www.vagcat.com/p/B084/118000.png)
yoo heb je ook zo een tekening van een 2.0 16v uitvoering ( altijd handig )
-
das dezelfde als deze
is een plaatje met combinatie
bv de vr6 heeft een klepje wel dat een 2.0 niet heeft
maar staat bij de tek. er wel bij
enige verschil is met of zonder airco
-
met airco please :mrgreen:
-
here it is
(http://www.vagcat.com/p/B084/118500.png)
en hier de elektrische regeling :wink:
(http://www.vagcat.com/p/B084/118600.png)
(http://www.vagcat.com/p/B084/119000.png)
-
En eindelijk doet de kachel het weer! Met een nieuwe verse kachel radiateur van
-
liever niet
maar mooi dat t weer warm is
is wel lekker met deze dagen