Recente berichten

[01 april, 2024, 21:31]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
16 mei, 2024, 18:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **  (gelezen 9742 keer)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #30 Gepost op: 30 december, 2006, 22:37 »
Opnieuw een mailtje gestuurd:

Citaat
Beste,

Ik heb de sleutel misschien een paar keer gebruikt. Ik vind het dan ook niet normaal dat hij zo snel kapot gaat. Vooral omdat ik niet eens weet wat de andere gaat doen. Wie weet gaat hij ook wel zo snel kapot.

Ik vind dan ook niet dat ik een andere moet kopen. Want het lijkt mij niet meer als normaal dat dit gewoon onder garantie valt.

MVG,
Jean-Paul Jacobs


Antwoord:

Citaat
Ik heb dit in het verleden al vaker bij de leverancier aangehaald.
Er zit alleen garantie op de module.Op de handzenders zit geen garantie.
Mensen drukken de knop niet in bij het terug klappen,of ze laten de handzender vallen etc..
 
 
M.v.g.
Robert


Mijn email terug:

Citaat
Beste,

Aangezien ik hier uit haal dat de klapsleutels uiterst gevoelig zijn. En ik dus na een paar keer gebruiken met een kapotte sleutel zit en dan ook nog eens zelf een nieuwe moet kopen. Zou ik graag het contact op nemen met u leverancier. Dan kan ik daar mijn verhaal eens kwijt want dat is natuurlijk absoluut geen service.

MVG,
Jean-Paul Jacobs
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #31 Gepost op: 31 december, 2006, 09:55 »
Nou er zal niet veel verandering in komen op deze manier.

Citaat
U denkt toch niet echt dat ik u de gegevens van mijn leverancier ga geven?
Wel of geen nieuwe klapsleutel?
 
Mvg
Robert


Waarop ik heb geantwoord:

Citaat
Beste,

U denkt toch niet echt dat als ik geweten had dat de klapsleutels zo gevoelig waren ik ze besteld had!? U hoort nog van me.

MVG,
Jean-Paul Jacobs


Dat wordt dus een heel gezeik.....
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline GT-VRrroem6

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 194
  • Karma: +0/-0
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #32 Gepost op: 31 december, 2006, 11:37 »
Lang leve de louge handelaren...... :evil:

Hier word je niet vrolijker van. Dit is gelijk 1 van de redenen, waarom ik nooit iets op internet bestel. Je hebt geen direct contact met de verkopende partij, wat ik persoonlijk erg vervelend vind. Natuurlijk koop ik wel eens iets via internet, maar ik haal het zelf altijd af, of laat het door de verkopende partij persoonlijk bezorgen.

Tot nu toe heb ik dan ook nog nooit problemen gehad. Mijn klapsleutel-set heb ik bij de locale Car Audio-zaak gekocht (ff spammen: SatAcousticss in Groningen  :thumleft: ), en die werkt prima. Maar toch, de handzenders zijn niet de meest degelijke. De mijne word ook ruim, en begint slecht te openen en te sluiten. Mijn setje is dan wel een half jaar oud, maar dat vind ik eigenlijk nog snel.

Overigens vind ik het erg vreemd, dat hij z'n leverancier niet vrij wil geven, en dat hij een beperkte garantie geeft. Dat zet een mens toch aan het denken. Er staan zeker ook geen importeurs-gegevens op de doos?


Succes ermee. :wink:

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #33 Gepost op: 31 december, 2006, 12:19 »
Ik bestelde vroeger nooit niks via internet. Maar door verschillende webwinkels ben ik het toch gaan doen en dat bevalt ook zeer goed. Lekker makkelijk en vaak goedkoper.

Nu ben ik geen liefhebber van bvb: Ebay, Marktplaats, Marktplaza en noem maar op... Toch heb ik de keuze gemaakt om een keer de stap te proberen. En mede omdat ik al had gehoord van iemand dat hij gewoon goede service bied.

Nou dat valt dus vies tegen merk ik nu wel en ik ben ook gelijk weer terug gekomen op me oude standpunt... Ik bestel zelf dus NIKS meer via een site als Ebay, Marktplaats, Marktplaza en noem maar op...

Tuurlijk zit overal een rotte appel tussen maar dan toch liever een echte webwinkel.

Ik moet ook zeggen dat de kwaliteit van de klapsleutels zelf me heel erg tegen vallen en ik daar ook zeker niet door gecharmeerd ben.

Het enigste wat ik weet is dat het systeem van het merk Giordon is. Maar dat haalt weinig uit want ik heb niet het idee dat hij via een leverancier werkt. Zat ook geen factuur ofzo bij zelfs geen retour adres. Nee het gaat zeker niet vanuit een bedrijf dat is wel zeker.

Ach.... ik zal er waarschijnlijk weinig tegen kunnen. Dus kan kijken of ik de sleutel kan maken door het stukje terug vast te lijmen met een zeer sterke lijm soort. Wat ik wel wil doen is toch aan geven bij (in dit geval) Martplaza dat dit dus niet klopt en net zoals op dit forum aan geven NIET bij hem te bestellen!
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline GT-VRrroem6

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 194
  • Karma: +0/-0
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #34 Gepost op: 31 december, 2006, 13:15 »
Goed plan, gewoon die vent boycotten! :twisted:

Tja, het is vrij simpel spul, dus het is vast wel te repareren, maar ja, hoe lang gaat het dan nog mee? Afwachten....

Offline RATFINK

  • 35i Forum Yeti
  • 35i Kenner
  • ****
  • Berichten: 581
  • Karma: +0/-0
    • http://www.scooterxpress.nl
  • Woonplaats: Zoetermeer
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #35 Gepost op: 31 december, 2006, 14:34 »
Tja dat hebben we allemaal wel eens, ik kocht eens een partij B3 onderdelen in Sappemeer.
Toen ik de doos ontving zat er maar de helft in van het geen wat ik besteld had.

Heen en weer gemaild en gebeld maar helaas en Sappemeer is mij net te ver.

Ik haal ook liever de spullen die ik op Marktplaats koop persoonlijk op en op Ebay is het kopen een stuk veiliger, zeker bij geregistreerde bedrijven.

Wel klote voor je  :evil:

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #36 Gepost op: 01 januari, 2007, 09:42 »
Hahahahahaahhahahahahahah

Uit verveling checkte ik vanmorgen de link van marktplaza..... En wat denk je.....

Advertentie verwijderd!

Met andere woorden klopt dit hele zaakje dus niet  :twisted:
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline RATFINK

  • 35i Forum Yeti
  • 35i Kenner
  • ****
  • Berichten: 581
  • Karma: +0/-0
    • http://www.scooterxpress.nl
  • Woonplaats: Zoetermeer
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #37 Gepost op: 01 januari, 2007, 10:38 »
Dat zegt genoeg, maar heb je helemaal geen gegevens, kan je in ieder geval melden aan Marktplaats.

Offline GT-VRrroem6

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 194
  • Karma: +0/-0
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #38 Gepost op: 01 januari, 2007, 11:14 »
Idd, melding maken van het hele gebeuren! Alle gegevens die je hebt doorsturen aan Marktplaza, en maar hopen, dat ze er wat mee kunnen!

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #39 Gepost op: 01 januari, 2007, 15:26 »
Ga idd nog een melding maken van het hele gebeuren bij Marktplaza.

Verder was ik gisteren nog ff aan het praten met die maat van mij die het inbouwt. En die heeft zoiets van we bouwen het gewoon in. Want de sleutel doet het wel gewoon. En ach anders heb ik altijd nog me standaard sleutel.
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #40 Gepost op: 07 januari, 2007, 23:06 »
Nou vandaag het alarm ingebouwd  :mrgreen:

Moet zeggen dat hij een heel irritant piep toontje heeft... Zo eentje die dus gelijk de aandacht trekt  :roll:  Maar goed...

Verder heb ik geen how-to gemaakt maar zal nog als alles klaar is een schema met die maat van mij proberen te maken.

Ik zeg ook als alles klaar is want op 1 ding na werkt alles... Maar dat ene is wel zeeeeeer belangrijk! Op de een of andere vreemde manier gaat hij niet op slot..
Dus ik moet nu nog ff handmatig op slot doen en dan op alarm zetten. Kan dus wel als ik weg wil open doen maar andersom dus nog niet...

Wat ook vervelend is dat hij na 25seconden automatisch op slot (als het goed zo werken dan he  :wink: ) en alarm gaat... Dus ook dat kabeltje maar ff op continustroom zetten want dat is zeer vervelend... Pak bvb bij het tanken springt hij automatisch op alarm... Niet praktisch dus..

Dus nu nog ff uitzoeken hoe dat op slot gaan te verhelpen is want wij kwamen er dus totaal niet aan uit....  :?
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline GT-VRrroem6

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 194
  • Karma: +0/-0
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #41 Gepost op: 07 januari, 2007, 23:24 »
Aha, dus nog 2 probleempjes uit de weg helpen, en dat werkt het!
Tja, met het niet werken van de cv kan ik je niet verder helpen. Heb je er wel rekening mee gehouden, dat jouw cv-systeem pneumatisch werkt, en niet electrisch? Daar schijnt verschil in te zitten met aansluiten. :wink:

En waarom vind je het onpraktisch, dat ie zelf afsluit? Is toch eigenlijk handig? Kan je auto ook niet ge-carjacked worden! Kun je anders die tijd van 25 seconden niet bijstellen? Dus bv pas na 1 minuut, ofzo? :?

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #42 Gepost op: 07 januari, 2007, 23:44 »
Jah heb daar hebben we rekening mee gehouden maar het open gaan moet aangesloten worden op het negatieve signaal en de mainline... Maar we weten neit welke kabel de mainline is... En op 4 kabels na hebben we alles geprobeerd... Maar om nou daar zomaar in te gaan knippen dan is straks alles geknipt terwijl we al kabels voor niks hebben gedaan waarschijnlijk  :roll:

Nee dat gaat dus niet.... Dan was het wel handig geweest maar 25 seconden is echt te kort...
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline GT-VRrroem6

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 194
  • Karma: +0/-0
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #43 Gepost op: 07 januari, 2007, 23:57 »
Hmmm, 25 seconden vast is idd knap irritant. Jammer dat het niet te veranderen is.
Met die Mainline kan ik je helaas niet verder helpen. :?

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
VW Alarm KlasseII met Klapsleutels ** Model 2006 **
« Reactie #44 Gepost op: 09 januari, 2007, 01:13 »
ZUCHT......

Ik heb gewoon een storing op heel het systeem zitten.... WE hebben echt iets verkeerd gedaan... Ben er nog niet achter waardoor het precies komt maar als ik een stukje heb gereden en ik zet hem uit en uit het contact wil hij open gaan... Niet op alarm maar open...

Vanavond met een maat zitten praten die werkt aan de haven aan de kranen om dit soort problemen op te lossen dus waarschijnlijk donderdag of vrijdag ochtend ff kijken want zit niet helemaal goed vrees ik  :roll:

Met een beetje pech moet ik dus straks verschilledne kabeltjes gaan herstellen om het er toch nog een beetje ordelijk uit te laten zien als we echt verkeerd hebben gezeten....  8O
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition