Recente berichten

[01 april, 2024, 21:31]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
05 mei, 2024, 19:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol  (gelezen 56474 keer)

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #60 Gepost op: 01 oktober, 2009, 18:54 »
ach we hebben alles al de revue zien passeren dus jouw experiment kunnen we ook wel hebben . :wink:


BE CREATIVE !!!!!!!!!!!!  :mrgreen:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #61 Gepost op: 16 oktober, 2009, 18:42 »
Citaat van: "jetta16v"
ach we hebben alles al de revue zien passeren dus jouw experiment kunnen we ook wel hebben . :wink:


BE CREATIVE !!!!!!!!!!!!  :mrgreen:


Het zal eventjes worden uitgesteld maar ja wat kan ik zeggen roest is een #$%^* en daar naast ook nog zondag nacht vertreken naar tjechie even een vriend helpen verhuisen haha dus de 26st maar verder. dit zal zekker even wat gaan kosten  :shock:
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline Bart-passat

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 338
  • Karma: +0/-0
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #62 Gepost op: 22 december, 2009, 16:39 »
kom op met die foto's  :mrgreen: .. of issie nog nie gespoten?

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #63 Gepost op: 22 december, 2009, 17:59 »
Citaat van: "Bart-passat"
kom op met die foto's  :mrgreen: .. of issie nog nie gespoten?


Nee nog niet en dit is ook een aardig groot probleem aan het worden want ik kan nergens een plek vinden in dit godsvergeten dom dorp of er om heen waar ik rustig me roest bak kan overspuiten  :sad:

Ik heb gewoon zo beetje alles klaar staan wat ik denk dat ik nodig zal heben en als het dus goed is zal ik alleen een plek moeten heben waar ik me kabine kan opzeten en lekker me gang kan gaan.

Ok ok ik heb nu wel een nieuwe uitlaat nodig achter Xd
Maar dan kan ik teminste wel weer lekker  :drive:
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline Bart-passat

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 338
  • Karma: +0/-0
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #64 Gepost op: 22 december, 2009, 18:16 »
Citaat van: "Abigail"
Citaat van: "Bart-passat"
kom op met die foto's  :mrgreen: .. of issie nog nie gespoten?


Nee nog niet en dit is ook een aardig groot probleem aan het worden want ik kan nergens een plek vinden in dit godsvergeten dom dorp of er om heen waar ik rustig me roest bak kan overspuiten  :sad:

Ik heb gewoon zo beetje alles klaar staan wat ik denk dat ik nodig zal heben en als het dus goed is zal ik alleen een plek moeten heben waar ik me kabine kan opzeten en lekker me gang kan gaan.

Ok ok ik heb nu wel een nieuwe uitlaat nodig achter Xd
Maar dan kan ik teminste wel weer lekker  :drive:


oeii.. dat is idd erg lastig ja!  Zonder uitlaat rijd hij ook alleen wel met wat meer herrie  :mrgreen:  ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe die bumper er nu uitziet op jou auto...  :mrgreen:  Hint hint  :wink:

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #65 Gepost op: 22 december, 2009, 18:32 »
Citaat van: "Bart-passat"
Citaat van: "Abigail"
Citaat van: "Bart-passat"
kom op met die foto's  :mrgreen: .. of issie nog nie gespoten?


Nee nog niet en dit is ook een aardig groot probleem aan het worden want ik kan nergens een plek vinden in dit godsvergeten dom dorp of er om heen waar ik rustig me roest bak kan overspuiten  :sad:

Ik heb gewoon zo beetje alles klaar staan wat ik denk dat ik nodig zal heben en als het dus goed is zal ik alleen een plek moeten heben waar ik me kabine kan opzeten en lekker me gang kan gaan.

Ok ok ik heb nu wel een nieuwe uitlaat nodig achter Xd
Maar dan kan ik teminste wel weer lekker  :drive:


oeii.. dat is idd erg lastig ja!  Zonder uitlaat rijd hij ook alleen wel met wat meer herrie  :mrgreen:  ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe die bumper er nu uitziet op jou auto...  :mrgreen:  Hint hint  :wink:


Haha de uitlaat zit er wel onder maar zijn ophanging is gebroken en het metaal van de uitlaat is te dun om het te gaan lasen. maar over de bumper hij is helemaal weer gemaakt en glad maar moet eerst een laklaag heben voor dat de binnen bumper er in kan worden gezet en dan pas kan die op de auto.
Dus ja dan krijg je genoeg foto's om het te bekijken  :mrgreen:
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #66 Gepost op: 14 februari, 2010, 23:31 »
Na veel werk aan de passat begon het toch op te vallen dat dingen niet paste zo als het moest, dan heb ik het over plaat werk zo als het zijscherm, moterkap, deuren.

Daar uit zijn we tot conclusie gekomen dat hoogwaarschijnlijk het frame werk van de passat krom was en daarom ook nooit de auto 100% heeft gereden op verband dat hij altijd aan het treken was zelfs na een dagje uitlijnen en uitduiken meeting.

Omdat ik er zo erg over in zat kwam mijn broer met het punt waarom gewoon niet nog een passat op de kop tiken en daar alles naar toe over zeten zonder extra kosten.
Dit vondt ik een goed idee en ben gaan rondt spiten, nou had ik wat gevonden voor 350 euro en ben me best gaan doen om dat geld in tezamelen.
Jammer genoeg was dit niet gelukt dus ik had geen keuze om als nog te gaan handelen met de verkoper en met verbasend veel geluk kreeg ik het voor elkaar om de passat over te nemen voor maar 250 euro.

Na wat rondt te heben gebelt voor favors kon ik bij iemand een ambu leenen om de passat op te zetten en na heel lang heel lief me vader aan te heben gekeken mocht ik ook zijn bus leenen om het zooitje te slepen.

Zo gezegt zo gedaan, we zijn gaan rijden en kwamen aan zeten bij de garage/auto zaak om de passat op te halen.
Na dighte inspectie bleek de moter schade van de passat echt mee te valen en het lijkt er op dat de passat geen lekke koppaking heeft zo als ik de advententie stond.
Verder stond de passat in een bizare goede conditie daar stil naast het bekende roest probleem achter de numerplaat was er geen roest te vinden aan de buiten kant en echt minimaal aan de onderkant.

Hier bij besloten we om het akoort te gaan met de 250 euro en zo de auto mee te nemen.

 
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline 35i-cruiser

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 3978
  • Karma: +9/-0
  • Woonplaats: Wageningen
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #67 Gepost op: 14 februari, 2010, 23:34 »
Goed bezig  :bow:

Hoe is de staat van de motor dan wel?  :grin:
35i: Geschikt voor alle leeftijden.
-Passat '93 wanneer droog/geen pekel                                     -Golf 1 cabrio '84 voor mooi weer
-Honda Pan European ST-1100 ABS/TCS '93 voor mooi weer      -Volvo V40 T4 '97 motorrevisie project          -Seat Arosa '00 daily

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #68 Gepost op: 14 februari, 2010, 23:41 »
Bijna thuis moest ik nog even langs de bank om de 25 euro voor de leen van de ambo te pinen, dit besloot ik op de heen weg te doen zodat ik niet hoefde om te rijden op de terug weg van huis naar de plek waar ik de ambo moest afgeven.

Nadat ik me laaste centjes had gepint reed ik weg naar mijn huis over de hoofd route van het dorp, waar het goed had gesneeuwd en goed glad was.
Dus uit voor zorg reed ik al niet harder dan 30 want ja ik was al over het gewight heen dat de bus mocht treken.

Bij de 1ste bocht op die weg vondt een mercedis rijder dat hij meer recht had op wegdek dan ik en kwam mij in de bocht tegemoet half op mijn weggedeelte.
Wat uiteraard nooit genoeg ruimte gaf voor de bus en trailer, ondanks dat ik vol rechts stuurde en met me poot van de rem afbleef om zo veel mogelijk grip te houden en te kunnen ontwijken was dit tevergeefs.

De mercedis bestuurder bleef gewoon strak half op mijn rijstrook en pas op het alerlaaste moment draaide hij aan ze stuur en draaide daar mee zijn neus weg van de bus zijn neus.
Maar als nog tevergeef, de bus ramde zijn achterkant en gaf geen cm mee en schoof ook de mercedes weg en trok tegelijk zijn achterkant helemaal recht.

De schade aan de bus is minimaal maar voor de mercedes valt dit niet te zeggen, het was een jonge auto dus zijn kosten zullen de pan uitlopen.
Gelukig is het niet mijn schult maar bewijs dat maar aan de verzekering  :sad:

PIC's

Sorry die kan ik er pas opzeten nadat alles bij de verzekering ligt.
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #69 Gepost op: 14 februari, 2010, 23:51 »
zie je !!! die mercedes rijders kunnen gewoonweg niet rijden maart die bus lenen kun je voorlopig wel schudden sterkte met dit verhaal man
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #70 Gepost op: 14 februari, 2010, 23:58 »
Denk je bijna alles te heben gehad en zit je weer thuis en leg je je er bij neer.

Zo als gewoonlijk gaan we elke "woensdag, vrijdag, en zondag" naar de boogschiet club.
Die vrijdag zijn we ook geweest zo als normaal en alles ging gewoon goed zelfs na die zware dag, dus in de avondt besloten we maar verlopig rustig aan te gaan doen en even te gaan fucusen op het boogschieten en relaxen.

Dus zo als normaal ook maar op zondag heen, behalfe zondag schieten we altijd in de avondt maar zondags gaan we in de ochtend.
Door dat ga ik meestal door naar vrienden dus rijden we met twee auto's, dankzij de imba auto van jetta16v had me broer weer iets leuks om in te rijden en was dit dubbel rijden geen probleem.

Zo gezegt zo gedaan .... wij komen aan in het dorp waar de club staat.
Omdat mijn jetta vreselijk laag ligt moet ik de drempels in het dorp kruipent nemen waarop me broer ze normaal kan nemen.
Dus ik zie me broer over de laaste drempel van die weg waar we op dat moment op reden af gaan, en ik volg op een afstand vanwegen het kruipen.
Zie ik hem daar voor me ogen grip verliesen en de bocht uit glijden, mijn actie hier op was in de ankers gaan en duimen, schijnbaar was het niet genoeg geduimt.
Ik zag de stil staande golf van me broer steeds dichter bij komen en daarop liet ik me rem los en stuurde vol op weg ook dat hielp niet en het was raak vol op achter op me broers golf.

De schade loopt heel hoog op en heb er daarom ook schoon genoeg van ik heb zin om alle auto's weg te doen en om een fiets er voor terug te kopen, ook al heeft dat geen zin met de afstanding die ik moet maken.









zo als het te zien is is er veel kapot maar ook nog veel aan de binnen kant veel metaal is verbogen of plastic gebroken.
Drooge prijse kaartje zonder spuiten in kleur en monteren en maar 1 koplamp lopen op tot 410 euro nieuw.
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #71 Gepost op: 14 februari, 2010, 23:59 »
Citaat van: "jetta16v"
zie je !!! die mercedes rijders kunnen gewoonweg niet rijden maart die bus lenen kun je voorlopig wel schudden sterkte met dit verhaal man


Zo als je kan zien wordt het alleen maar erger  :sad:
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #72 Gepost op: 14 februari, 2010, 23:59 »
Dus met andere woorden ook.

Happy valentijnsdag  :neutral:
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #73 Gepost op: 15 februari, 2010, 00:01 »
Citaat van: "35i-cruiser"
Goed bezig  :bow:

Hoe is de staat van de motor dan wel?  :grin:


Lijkt er op dat alleen een flens pakking lek is maar ik kan het pas echt zien waneer ik het moed heb om er onder te duiken.
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline 35i-cruiser

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 3978
  • Karma: +9/-0
  • Woonplaats: Wageningen
Abigail's 35i poject "Poging uhmmm 8 ?" lol
« Reactie #74 Gepost op: 15 februari, 2010, 00:03 »
vriend blijf binnen tot de tulpen uit de grond komen  :roll:

Sterkte man
35i: Geschikt voor alle leeftijden.
-Passat '93 wanneer droog/geen pekel                                     -Golf 1 cabrio '84 voor mooi weer
-Honda Pan European ST-1100 ABS/TCS '93 voor mooi weer      -Volvo V40 T4 '97 motorrevisie project          -Seat Arosa '00 daily