0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
wil alleen bij de benzine uitvoeringen.bij de tdi's is hij volledig dicht gegoten
Het is mogelijk dat de eprom is vast gesoldeerd ,dan moet je hem weer losmaken
Citaat van: "bulldog"Het is mogelijk dat de eprom is vast gesoldeerd ,dan moet je hem weer losmaken Je meent't Voor mij de reden dat ik m'n toeningtjip er nog niet in heb zitten. eerst een back-up ECU regelen
Lijkt me zoiezo niet verkeerd om een back up ECU te hebben,wanneer je hiermee aan de gang gaat.
ik hoop dat het gemakkelijk gaat, want ik heb zojuist een vr6 specialist chip gekocht
Citaat van: "jeffreyvr6"ik hoop dat het gemakkelijk gaat, want ik heb zojuist een vr6 specialist chip gekocht NICE.laat ons weten hoe het gegaan is als je hem ingebouwd hebt.eventueel kan ik de how to dan nog duidelijker uitvoeren,voor de passat 35i.
Citaat van: "bulldog"Citaat van: "jeffreyvr6"ik hoop dat het gemakkelijk gaat, want ik heb zojuist een vr6 specialist chip gekocht NICE.laat ons weten hoe het gegaan is als je hem ingebouwd hebt.eventueel kan ik de how to dan nog duidelijker uitvoeren,voor de passat 35i.komt goed, ik krijg hem wss dinsdag binnen, en dan ga ik direct aan de slag.en dan maak ik diect een how to + foto's voor een passat vr6.de vr6 specialist praat bij deze chip over een vermogen van 190 tot194pk en een geringer brandstofverbruik.... ook daar zal ik ff een verslagje over maken.zowiezo ff 0 tot 100 en 80 tot 120 meting doen voor en na. dus ben benieuwd
Peter past die ook in een 2.0 8v of gaat dat niet lukken