Recente berichten

[01 april, 2024, 21:31]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
16 april, 2024, 23:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Royal blue Beauty  (gelezen 6900 keer)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Royal blue Beauty
« Reactie #15 Gepost op: 11 oktober, 2008, 23:42 »
Citaat van: "JPstyle"
Citaat van: "Wybe"
Kan ik dat logo gewoon bij de dealer kopen dan?

In het chrome wel idd. Zwart niet meer...
ik heb een zwarte gekocht laatst bij ruuds vw shop hij heeft er nog eentje als het goed is
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Wybe

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • Karma: +0/-0
Royal blue Beauty
« Reactie #16 Gepost op: 11 oktober, 2008, 23:46 »
Heb het logo zowel voor als achter al zelf geschilderd. Ze zijn nu beetje matzilver. Staat opzich wel goed. Dus ga denk niet meer een nieuw logo kopen, misschien als ik er een keer tegen aan loop. Thanks for the tip anyway  :mrgreen:
2.0ltr 8v and lots of fun

Offline Wybe

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • Karma: +0/-0
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #17 Gepost op: 04 september, 2011, 19:27 »
Nou het is echt al heel heel lang geleden sinds ik hier weer wat heb gepost. Dit komt omdat de passat zo'n 3 jaar geleden de deur uit is gegaan. Mijn moeder (van wie de auto was) wilde een andere auto. We hebben toen besloten om bij autobedrijf hamers een skoda fabia rs te kopen en je raadt het al de passat in te ruilen. Ik kreeg nog wel de keuze van mijn vader om de passat voor niks over te nemen (er moest echter wel het een en ander aan gedaan worden).
Op het moment dat ik deze keuze moest maken, had ik een punt bereikt in mijn leven dat ik helemaal verliefd was op de toyota supra en de toyota mr2. Aangezien een supra me te duur leek, was ik aan het sparen voor de mr2. En heb ik zodoende geen gebruik gemaakt van het aanbod van mijn vader. De eerst paar maanden had ik het er best moeilijk mee omdat ik heel veel tijd en werk in de passat had gestoken. Het resultaat mocht er dan ook zijn


2,5 jaar geleden heb ik ook daadwerkelijk een mr2 gekocht waar ik heel erg blij mee ben en heel erg van geniet. Echter schrijf ik dit stukje omdat ik toch nooit echt heb laten weten wat er nu met de passat is gebeurd en waarom. Daarnaast word ik de laatste tijd ook weer geteisterd met dromen over de passat (dan zie ik het weer allemaal voor me).

Het enige wat ik weet is dat de passat aan een handelaar is verkocht en naar het buitenland (als het goed is Afrika) is gezonden. Ik mis de passat nu eigenlijk zo erg dat ik wil gaan proberen om hem terug te halen naar Nederland. Hopelijk kunnen jullie me daar bij helpen. Ik ga zelf dit weekend contact op nemen met autobedrijf Hamers om te vragen of zij meer informatie kunnen achterhalen.

Hier nog een fotootje van de mr2.

Begrijp me niet verkeerd ik ben heel blij met mijn mr2tje maar ik mis de passat ontzettend. Veel meer dan ik had verwacht. Trouwens... Ik denk dat ron (ronniesteriele) mij ook wel kent. Ik ben namelijk ook al een tijd lid van de monkeyrollers.  :mrgreen:

Neemt u mij trouwens niet kwalijk dat ik het forum 'vervuil' met een fotootje van de mr2.
2.0ltr 8v and lots of fun

Offline Moses35i

  • Administrator
  • 35i Uberspammer
  • ***********
  • Berichten: 8153
  • Karma: +42/-1
  • Woonplaats: irgendwo
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #18 Gepost op: 04 september, 2011, 19:44 »
Welkom terug Wybe. Geen idee wat de juiste procedures zijn. Misschien dat iemand anders hier wellicht meer van weet?

Comfort? Wat is dat? Bloed pissen zul je!

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #19 Gepost op: 04 september, 2011, 20:18 »
ik denk dat je beter voor een look-a-like kunt gaan dan door em terug te halen want afhankelijk waar hij heen is gegaan kost het gewoon geld .


plus dat Hassan er misschien niet eens vanaf wil  :wink: :mrgreen:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline sjaak66

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2346
  • Karma: +54/-0
  • Woonplaats: Nunspeet
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #20 Gepost op: 04 september, 2011, 20:41 »
Welkom trug, passat trug halen naar ned is bijna niet te doen lijkt mij,tv proggamma spoorloos lijkt mij de enige optie  :lol: :wink: serieus denk dat je beter hier naar een passatje kunt gaan kijken,scheelt je hoop geld  :wink:

Offline Wybe

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • Karma: +0/-0
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #21 Gepost op: 04 september, 2011, 20:44 »
Welkom trug, passat trug halen naar ned is bijna niet te doen lijkt mij,tv proggamma spoorloos lijkt mij de enige optie  :lol: :wink: serieus denk dat je beter hier naar een passatje kunt gaan kijken,scheelt je hoop geld  :wink:

Hahaha, ja jullie hebben ook wel gelijk. Terug halen gaat denk ik ook niet lukken, maar het lijkt me iig leuk om proberen te achterhalen waar hij naartoe is gegaan en wat ermee is gebeurd. Want blijkbaar heb ik in mijn onderbewustzijn nog zo'n schuldgevoel dat ik er verdomme over begin te dromen.... :neutral: Ja en een andere kopen is toch anders. Het gaat me juist om die ouwe van ons waar ik toch best wel veel emotionele waarde aan hecht, achteraf gezien
2.0ltr 8v and lots of fun

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #22 Gepost op: 04 september, 2011, 20:52 »
berouw komt na de zonde  :mrgreen: :wink:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline RonnieSterile

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 370
  • Karma: +4/-0
    • Cockpit-Design
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #23 Gepost op: 04 september, 2011, 20:57 »
Hey kerel... :wink:

Blijft een mooie bak je MR2... :wink: Eenmaal een passat gehad en je kunt bijna niet meer zonder... :cheers:

Je oude passat terug halen uit afrika??? Ik denk dat je de hoofdprijs moet betalen en in wat voor staat komt hij evt terug. Ik zou een andere kopen persoonlijk. Ik heb nog wel een b3 variant voor je, want heb nu toch een B4... :mrgreen:

Offline Wybe

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • Karma: +0/-0
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #24 Gepost op: 04 september, 2011, 21:05 »
Hey Ron, Nou een andere kopen voor erbij gaat hem zowiezo niet worden nu (nog steeds studerende). Alleen voor onze oude kan ik wel een uitzondering maken. En ik weet, mocht ik hem al vinden, inderdaad niet in welke staat hij verkeerd. Misschien is hij wel in onderdelen verkocht.
2.0ltr 8v and lots of fun

Offline 35i-cruiser

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 3978
  • Karma: +9/-0
  • Woonplaats: Wageningen
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #25 Gepost op: 04 september, 2011, 21:05 »
Het gaat me juist om die ouwe van ons waar ik toch best wel veel emotionele waarde aan hecht, achteraf gezien

Haha, heel herkenbaar. Is mijn eerste "autotje" waar ik inmiddels 7 jaar in rij  :mrgreen: al paar keer apk's van 6 tot 800 euro gehad  :roll:

Maar ik heb nog een USA VR6 sedan te koop (de vorige van jetta16v) Zie te koop topic als je interesse heb :) nedan ha soudan dekiru darou  :wink:
35i: Geschikt voor alle leeftijden.
-Passat '93 wanneer droog/geen pekel                                     -Golf 1 cabrio '84 voor mooi weer
-Honda Pan European ST-1100 ABS/TCS '93 voor mooi weer      -Volvo V40 T4 '97 motorrevisie project          -Seat Arosa '00 daily

Offline Wybe

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • Karma: +0/-0
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #26 Gepost op: 04 september, 2011, 21:19 »
sou desuka. sumimasen desuga, ima MR2 ga nurikaeteimasu kara okane ga arimasen. MR2 ga nakattara, tabun VR6 wo kaimasuyo.
2.0ltr 8v and lots of fun

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #27 Gepost op: 04 september, 2011, 21:28 »
sou desuka. sumimasen desuga, ima MR2 ga nurikaeteimasu kara okane ga arimasen. MR2 ga nakattara, tabun VR6 wo kaimasuyo.
uh....juist ja  :roll:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Moses35i

  • Administrator
  • 35i Uberspammer
  • ***********
  • Berichten: 8153
  • Karma: +42/-1
  • Woonplaats: irgendwo
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #28 Gepost op: 04 september, 2011, 21:30 »
Lijkt wel phonetisch Japans?

Comfort? Wat is dat? Bloed pissen zul je!

Offline Wybe

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • Karma: +0/-0
Re: Royal blue Beauty
« Reactie #29 Gepost op: 04 september, 2011, 21:30 »
Kense stelde mij een vraag in het Japans en aangezien ik ook Japans spreek antwoorde ik terug.  :wink:
2.0ltr 8v and lots of fun