Recente berichten

[01 april, 2024, 21:31]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
30 april, 2024, 18:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Project audi passat  (gelezen 25879 keer)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline babyboom

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 314
  • Karma: +0/-0
    • http://babyboom1983.hyves.nl/
Re: bumper gespoten
« Reactie #30 Gepost op: 03 juli, 2009, 23:13 »
Citaat van: "Bart-passat"
Citaat van: "jetta16v"
Citaat van: "babyboom"
[
ik wil de auto wel eens helemaal af zien die blauwe ( waar je de achterbumper van hebt besteld ) zou ik ook wel eens willen zien .
voor de rest ...respect voor jou omdat je buiten de ''regeltjes'' werkt en laat andere lekker zeiken JIJ durft tenminste  :bow:


die blauwe staat in verschillende kleurencombinaties op internet.. deze versie en compleet blauw.. alleen de voorbumper die daar bij opzit vind ik niet mooi.. iemand op de laatste 35i meeting.. met die blauwe passat had em ook..  

ik denk dus dat die blauwe compleet geshopt is.


ik bestel die bumper nieuw en denk dat het goed staat

Offline Bart-passat

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 338
  • Karma: +0/-0
Re: bumper gespoten
« Reactie #31 Gepost op: 03 juli, 2009, 23:17 »
Citaat van: "babyboom"
Citaat van: "Bart-passat"
Citaat van: "jetta16v"
Citaat van: "babyboom"
[
ik wil de auto wel eens helemaal af zien die blauwe ( waar je de achterbumper van hebt besteld ) zou ik ook wel eens willen zien .
voor de rest ...respect voor jou omdat je buiten de ''regeltjes'' werkt en laat andere lekker zeiken JIJ durft tenminste  :bow:


die blauwe staat in verschillende kleurencombinaties op internet.. deze versie en compleet blauw.. alleen de voorbumper die daar bij opzit vind ik niet mooi.. iemand op de laatste 35i meeting.. met die blauwe passat had em ook..  

ik denk dus dat die blauwe compleet geshopt is.


ik bestel die bumper nieuw en denk dat het goed staat


ik ben benieuwd hoe die zal staan  :mrgreen: .. ik denk wel mooi.  

kweet niet of je een achterklep spoiler hebt..   die op die blauwe zit heb ik ook nog liggen .. ligt mij maar in de weg.. is origineel vw passat 35i B3.. als je intresse hebt hoor ik het wel :wink:

Offline babyboom

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 314
  • Karma: +0/-0
    • http://babyboom1983.hyves.nl/
Project audi passat
« Reactie #32 Gepost op: 03 juli, 2009, 23:25 »
je hebt een pm

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: bumper gespoten
« Reactie #33 Gepost op: 04 juli, 2009, 00:16 »
Citaat van: "babyboom"
Citaat van: "35i-cruiser"
Citaat van: "babyboom"
en ik wil ook luchtveren

want ik kon niet eens naar de mac voor een maaltijd met die vervelende bobbels en heuvels


Ik denk dat wij eens moeten babbelen over wat nou precies een maaltijd is  :mrgreen:



een big mac bacon met extra bacon een big frites en een big cola  :mrgreen:

net genoeg om een avondtje door te komen  :mrgreen:
holle kiezenwerk voor cruisertje  :wink:  :mrgreen: trouwens voor mij ook  :mrgreen: een maaltijd begint bij 2 big tasty's met bacon een grote friet , grote ice tea en daarna nog een fiks porty kipnuggets
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline Bart-passat

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 338
  • Karma: +0/-0
Project audi passat
« Reactie #34 Gepost op: 04 juli, 2009, 00:22 »
Citaat van: "babyboom"
je hebt een pm


Pm terug

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Project audi passat
« Reactie #35 Gepost op: 04 juli, 2009, 02:31 »
Heel strak gedaan ziet er super uit.
En ik zag dat je mijn achterbumper post gevonden had lol ik neem exact de zelfde bodykit als jou  :wink:  maar dat had ik al 6 maanden geleden bedacht lol dus hey BIERTJE zo meteen 2x een 35i VERKRACHT  :wink:

Keep it up m8 your ride will turn some heads soon  :mrgreen:
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline babyboom

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 314
  • Karma: +0/-0
    • http://babyboom1983.hyves.nl/
Project audi passat
« Reactie #36 Gepost op: 04 juli, 2009, 06:55 »
Citaat van: "Abigail"
Heel strak gedaan ziet er super uit.
En ik zag dat je mijn achterbumper post gevonden had lol ik neem exact de zelfde bodykit als jou  :wink:  maar dat had ik al 6 maanden geleden bedacht lol dus hey BIERTJE zo meteen 2x een 35i VERKRACHT  :wink:

Keep it up m8 your ride will turn some heads soon  :mrgreen:



 :mrgreen: ik had dat ook zoeen 6 maanden geleden bedacht

maar die achter bumper heb ik hier gezien

http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/VW_Passat/vw_passat.html

 :cheers:

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
Project audi passat
« Reactie #37 Gepost op: 04 juli, 2009, 09:15 »
Ik zal het bescheiden houden! Want snap dat je petervw zijn opmerking niet leuk vind (in die zin dat het hier niet gewaardeerd wordt omdat alles positief moet zijn of genuanceerd) maar echt waar kerel...  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline Abigail

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 275
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Diever
Project audi passat
« Reactie #38 Gepost op: 04 juli, 2009, 10:34 »
Citaat van: "babyboom"
Citaat van: "Abigail"
Heel strak gedaan ziet er super uit.
En ik zag dat je mijn achterbumper post gevonden had lol ik neem exact de zelfde bodykit als jou  :wink:  maar dat had ik al 6 maanden geleden bedacht lol dus hey BIERTJE zo meteen 2x een 35i VERKRACHT  :wink:

Keep it up m8 your ride will turn some heads soon  :mrgreen:



 :mrgreen: ik had dat ook zoeen 6 maanden geleden bedacht

maar die achter bumper heb ik hier gezien

http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/VW_Passat/vw_passat.html

 :cheers:


Yeps yeps
Daar komt het linkje van de foto ook vandaan van ons beide rofl, lulig genoeg heb ik de zelfde bumper ook gevonden eergisteren in nederland.
Alleen eve iets duurder :sad: (btw neem je die spoiler ook trouwens ?)

En JP ik ga er niet op in behalfe dat als je goed door leest op andere topics dat het elke keer weer gebuirt met grofe woorden want hoe moeilijk is het nou om te zegen "ik vindt het niet mooi maar sucses er mee"
and move along.
You can't out run death forever, but you can make the bastard work for it.

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
Project audi passat
« Reactie #39 Gepost op: 04 juli, 2009, 10:51 »
Citaat van: "Abigail"
En JP ik ga er niet op in behalfe dat als je goed door leest op andere topics dat het elke keer weer gebuirt met grofe woorden want hoe moeilijk is het nou om te zegen "ik vindt het niet mooi maar sucses er mee"
and move along.

Jaja... zelfde verhaal ander topic... altijd willen de moraal ridders hun gelijk!

Toch wel moeilijk blijkbaar om er eens niet een big deal van te maken. Want echt elke keer MOET er op gereageerd worden door bepaalde...
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline Bart-passat

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 338
  • Karma: +0/-0
Project audi passat
« Reactie #40 Gepost op: 04 juli, 2009, 12:00 »
Citaat van: "JPstyle"
Citaat van: "Abigail"
En JP ik ga er niet op in behalfe dat als je goed door leest op andere topics dat het elke keer weer gebuirt met grofe woorden want hoe moeilijk is het nou om te zegen "ik vindt het niet mooi maar sucses er mee"
and move along.

Jaja... zelfde verhaal ander topic... altijd willen de moraal ridders hun gelijk!

Toch wel moeilijk blijkbaar om er eens niet een big deal van te maken. Want echt elke keer MOET er op gereageerd worden door bepaalde...


dan zorgen je er blijkbaar zelf voor dat andere mensen erop reageren, want niks is zo gezellig om het het forum gezellig te houden. En dan geef ik abigail groot gelijk met zijn opmerking dat mensen beter kunnen zeggen: ik vind het niet mooi maar succes ermee..         want zo is het wel.. maar blijkbaar moeten sommigen een grote bek open trekken ipv iets subtiel te zeggen.. zo verkracht je het hele forum gewoon en krijg je niet voor niets dat mensen er op gaan reageren :wink:

maar goed dat advies word door sommige mensen hier gwoon weg niet opgevolgd met als gevolg dat topics weeeeeeer verkloot worden
en meer zeg ik er niet over. vind het tijdverspilling.

Ontopic: ga gewoon door waar je mee bezig bent. IK vind het wel een leuk project... een keer wat anders als alleen verlagen,, andere velgen en andere koplampen.

Offline passat

  • 35i Professional
  • *****
  • Berichten: 1516
  • Karma: +2/-4
  • Woonplaats: Noord Brabant
Project audi passat
« Reactie #41 Gepost op: 04 juli, 2009, 14:35 »
Nu nog mooie heldere lampen erin en hij is dan af  :wink:

Offline JPstyle

  • Subdubber
  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2330
  • Karma: +1/-1
Project audi passat
« Reactie #42 Gepost op: 04 juli, 2009, 15:14 »
Citaat van: "Bart-passat"
Citaat van: "JPstyle"
Citaat van: "Abigail"
En JP ik ga er niet op in behalfe dat als je goed door leest op andere topics dat het elke keer weer gebuirt met grofe woorden want hoe moeilijk is het nou om te zegen "ik vindt het niet mooi maar sucses er mee"
and move along.

Jaja... zelfde verhaal ander topic... altijd willen de moraal ridders hun gelijk!

Toch wel moeilijk blijkbaar om er eens niet een big deal van te maken. Want echt elke keer MOET er op gereageerd worden door bepaalde...


dan zorgen je er blijkbaar zelf voor dat andere mensen erop reageren, want niks is zo gezellig om het het forum gezellig te houden. En dan geef ik abigail groot gelijk met zijn opmerking dat mensen beter kunnen zeggen: ik vind het niet mooi maar succes ermee..         want zo is het wel.. maar blijkbaar moeten sommigen een grote bek open trekken ipv iets subtiel te zeggen.. zo verkracht je het hele forum gewoon en krijg je niet voor niets dat mensen er op gaan reageren :wink:

maar goed dat advies word door sommige mensen hier gwoon weg niet opgevolgd met als gevolg dat topics weeeeeeer verkloot worden
en meer zeg ik er niet over. vind het tijdverspilling.

Ontopic: ga gewoon door waar je mee bezig bent. IK vind het wel een leuk project... een keer wat anders als alleen verlagen,, andere velgen en andere koplampen.

Toch grappig... je bent nog zo kwaad op mij omdat jij een graf bak reed dat zelfs als ik niet in die woorden iemand anders zijn bak afkraak maar gewoon zeg wat ik er van vind doordat petervw zijn mening gaf. Jij nog alleen wilt focussen op mij...  Toch grappig te bedenken dat je dit pas bent gaan doen omdat een paar andere eerst hun ballen hebben getoond.

En ook gewoon niet ophoud... jullie maar vooral jij bent zo blind.. Ik geef 1 opmerking en daar moet gewoon op gereageerd worden... Wie brengt er dan elke keer een discussie op gang? De laatste tijd hoor je me bijna niet meer op dit forum omdat ik gewoon echt het "klasse" gevoel mis wat er in het begin wel was. De leden die helaas ondertussen ook geen passat meer rijden maar er toen wel waren hadden dit soort projecten ook niet mooi gevonden. Maar helaas zijn er nu meer mensen die dit wel mooi vinden dan die het niet mooi vinden...

En natuurlijk kan er iemand nu weer zeggen dat ik dan gewoon niet moet reageren maar dat is het antwoord elke keer. Terwijl er mijn richting wel van alles moet gezegd worden. Niet dat het me wat boeid want vind het wel grappig dat de keer dat ik dan reageer er elke keer dezelfde zijn die iets moeten zeggen!

Zelfs, peter en ik laten elkaar redelijk met rust. Ik heb zelfs iets positiefs gezegd in zijn topic. En dan nog zijn er die het niet snappen...

Wat deze persoon doet met zijn auto moet hij zelf weten. Als hij zo wilt rondrijden, moet hij dat lekker doen! Ik ga er vanuit dat het zijn smaak is.

Maar IK en duidelijk ook petervw delen die smaak niet. Lekker focking boeiend hoe wij dat dan zeggen! Als de persoon in kwestie zich dat aantrekt doet hij dat toch zelf...

Denk je dat niemand dat denkt als hij met dat ding voorbij rijd in de stad? Wat bij elke auto kan gebeuren trouwens... Maar dan hoor je het niet dus dan boeid het niet. Maar als iemand het zegt... nou nou dan moet de persoon die het zegt zich schamen... pffff

Grow up! Want ook al zegt een ander het erg bot, als (in dit geval) abigail daar dan wat van zegt is dat voldoende lijkt me. Jullie zijn geen rechtertjes op dit forum!
Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition

Offline Bart-passat

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 338
  • Karma: +0/-0
Project audi passat
« Reactie #43 Gepost op: 04 juli, 2009, 15:28 »
ik zeg 2 dingen:  in mijn eerste zin stond: dan zorgen je er blijkbaar zelf voor dat andere mensen erop reageren.. bla bla bla.  

''je'' had ''ze''  of nog beter vertaald: ''sommige mensen''  moeten zijn.

en punt 2 .. dat sommige mensen het dan expres bot zeggen.. komt niet bij iedereen op de juiste plek terecht. Dan kun je het beter op een nette manier zegge dat je het niet mooi vind.. komt stukker beter over en maakt et net zo gezellig.  en ik doel niet alleen op jou jp als je dat denkt.

hierbij zeg ik er niks meer over want ook ik ben die discussies beu.. laat iedereen in zijn waarde voor wat ie is.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Project audi passat
« Reactie #44 Gepost op: 04 juli, 2009, 19:48 »
en JP was nog wel zo ''subtiel'' voor zijn doen respecteer zijn mening en ga er niet op in dan vraag je erom dat hij bot en lomp word  :mrgreen:

JP en ik zijn het lang niet altijd eens maar dit keer moet ik zeggen dat zijn eerste comment erg subtiel was voor zijn doen .............zie je JP je kunt het wel  :wink:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P