0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
Klinkt eigenlijk als een relais, komt vaker voor dat het relais te warm wordt en dan er mee stopt. Rij je ook wel eens lange stukken met de auto?Wat is de motorcode?Als je een AGG of een AKR hebt, deze hebben 2 belangrijke relais. 1(4-polige pos K20) zorgt voor de stroom naar de injectoren,de stationairluchtklep en de brandstofpomp. De andere(5 polig pos K46) voor de stroom naar de luchtmassameter. Als een van deze uitvalt wordt het lastig starten voor een motor.Je zou eens kunnen kijken of je injectoren en luchtmassameter spanning krijgen als de auto op contact staatHet relais van de brandstofpomp is volgens mijn handboek positie 12.
Maak eens een lijstje van wat je nu wel en niet gecontroleerd hebt. Want volgens mij waren er nog een aantal tips genoemd die je nog niet gecontroleerd hebt
VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 35 - VW Passat B4Scan: 01,02,03,08,15,25 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 037 906 025 G Component: SIMOS 4S 1941 Coding: 00000 Shop #: WSC 000001 Fault Found:00625 - Vehicle Speed Signal 16-00 - Signal Outside SpecificationsReadiness: N/AAddress 03 ------------------------------------------------------- Controller: 3A0 907 379 Component: ABS ITTAE 20 GI V00 Coding: 04505 Shop #: WSC 00000No fault code found.Skipping Address 15-AirbagsAddress 25 ------------------------------------------------------- Controller: 1H0 953 257 B Component: IMMO VWZ3Z0T2150556 V00 Coding: 09600 Shop #: WSC 00000No fault code found.End -------------------------------------------------------