0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bij de 35i vr6 werkt het ookKoppel de accu losWacht dan even Draai de sleutel op kontakt zodat de stroom die er nog in zit word gebruiktDoe dit 10 seconden Dan de + er weer aankoppelen Laat de auto nu stationair draaien even STATIONAIRGa dan rijden gedoseerd gasgeven DEELLASTGeef daarna volgas VOLLASTEn klaar ben je
Kijk daarom zijn die dagen er (vr6meeting)
Mooi zou zijn als je middels vag-com ook nog een verschil zou kunnen terugvinden.... Dat zou pas echt zoden aan de dijk zetten.
Citaat van: "Moses"Mooi zou zijn als je middels vag-com ook nog een verschil zou kunnen terugvinden.... Dat zou pas echt zoden aan de dijk zetten.het enigste wat je kan zien is de positie van je gasklep en meer niet maar die is niet te veranderen volgens mij maar ik ben een newbie op VR6 gebied he
Heb het zelf gedaan En uiteraart NIET op kontakt als je hem afkoppelt of aankoppeltMijn ervaring loopt beter
Weet zijn naam niet Maar was ook bij de rollerbank Heb het gedaan voordat ik op weg ging op vakantie Stationair geen probleem halflast ook geen probleemEn aangezien ik de AUTOBAHN op moest dus ook geen probleem met vollast Heb de 200 km/u gepaseerd met vrouw en kind erinDat vond ik wel welletjes klein stukje hoor Lekker beemers en audi s pesten Volgens mij ook zuiniger geworden Haalde op de 100 km verbruik 8.8 niet slecht dacht ik met flink brullent inhalen en vol bepaktWat me ook op viel boven de 200 km/u ging die diepe roffel klank wel weg en werd stiller ??????????