Recente berichten

[01 april, 2024, 21:31]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19 april, 2024, 18:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: waar ik mij aan erger !!!!  (gelezen 85794 keer)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober, 2011, 22:19 »
Bij deze dan deel 1, :mrgreen:  mensen die maar een klein tuintje hebben en daarvoor een bladblazer aan schaffen en dan zaterdags voor 9 uur blad gaan blazen :mad: ik zeg pak een hark, bumperklevers :mad:, leiding gevende personen die geen leiding kunnen geven :mad:,een brug die open staat :mad: stoplicht wat heel lang op rood staat,of als er zo,n bokkel*l bij de kast staat om de stoplichter af testellen voor een zogenaamde betere doorstroming :mad: automobilisten die hun verlichting niet goed hebben af gesteld :mad:
ga door ga door ga door !!!!!! :lol: neem vooral de maandag tot vrijdag mee naar dit topic !!!!  :mrgreen:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #16 Gepost op: 12 oktober, 2011, 22:23 »
randdebielen die met 60 gaan invoegen op de snelweg !!!! debielen die nou nog op hun gemak winterbanden gaan uitzoeken terwijl er nu al een tekort is !!!! lease rijder die beginnen te mauwen als de banden iets geluid maken en als ze erachter komen dat ze dan de nieuwe zelf moeten betalen dat het dan in 1x wel meevalt EIKELS !!!

zo dat lucht op :lol:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline petervw

  • 35i Professional
  • *****
  • Berichten: 1634
  • Karma: +9/-0
  • Woonplaats: Pijnacker
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #17 Gepost op: 12 oktober, 2011, 22:53 »
Ok komtiedanhe: aan voetgangers/fietsers met headset in hun oor die vlak voor je tremmetje oversteken :twisted:, aan allochtone "passagiers" die voor HUN hele familie netjes MIJN deurtje openhouden, net zolang totdat ook de 85-jarige oom Hamid aan boord is :mad: :mad: :mad:, toeristn uut oostn vant land met oliedomme vragen én acties :shock: :shock:, leidinggevenden :roll:, hondenpoep :mad:, pizzakoeriers met oogkleppuh :twisted:, mensen die gigantisch uit hun bakkes meuren :shock:, ouwe zweetlucht bij vrouwen ieuwww (maar ook mannen) :sad:, alle rokers die hun peuk zomaar op straat flikkeren, automatische k*tgewoonte :evil: :wink:

 :mrgreen:
Passatraumatische afwijking, of gewoon de 35i-tic...

Offline 35i-cruiser

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 3978
  • Karma: +9/-0
  • Woonplaats: Wageningen
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #18 Gepost op: 12 oktober, 2011, 23:12 »
Ok komtiedanhe: aan voetgangers/fietsers met headset in hun oor die vlak voor je tremmetje oversteken :twisted:, aan allochtone "passagiers" die voor HUN hele familie netjes MIJN deurtje openhouden, net zolang totdat ook de 85-jarige oom Hamid aan boord is :mad: :mad: :mad:, toeristn uut oostn vant land met oliedomme vragen én acties :shock: :shock:, leidinggevenden :roll:, hondenpoep :mad:, pizzakoeriers met oogkleppuh :twisted:, mensen die gigantisch uit hun bakkes meuren :shock:, ouwe zweetlucht bij vrouwen ieuwww (maar ook mannen) :sad:, alle rokers die hun peuk zomaar op straat flikkeren, automatische k*tgewoonte :evil: :wink:

 :mrgreen:

Ga m'n ov maar weer aanvragen, kom ik dagje mee rijden  :smile:
35i: Geschikt voor alle leeftijden.
-Passat '93 wanneer droog/geen pekel                                     -Golf 1 cabrio '84 voor mooi weer
-Honda Pan European ST-1100 ABS/TCS '93 voor mooi weer      -Volvo V40 T4 '97 motorrevisie project          -Seat Arosa '00 daily

Offline mischatdi

  • 35i Professional
  • *****
  • Berichten: 1212
  • Karma: +15/-2
    • www.mischa-78fotografie.nl
  • Woonplaats: Appingedam
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #19 Gepost op: 12 oktober, 2011, 23:25 »
 :shock:  zozo en ik heb van dat alles nooit ergens last van he :whistling:
Drives Seat Ibiza 2008 and soon a passat 35i for hobby
check eens mijn website: www.mischa-78fotografie.nl

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #20 Gepost op: 12 oktober, 2011, 23:30 »
idd die halve gare randmongolen die op de fiets keiharde muziek op hebben met koptelefoon ondertussen ook nog ff whatsuppen en een stoplicht niet eens zien staan en dan nog een grote bek hebben als je ze bijna voor hun flikkah rijd , zie je ik kan ook trambestuurder worden  :mrgreen:
voor de rest heb ik dan ook nog wel wat te zeiken over die PC Hoofttrekkers waar de bestuurder te druk bezig is om ook maar 1x in zijn spiegels te kijken laat staan dat ze weten waar de richtingaanwijzer zit .  :mad:
klanten die te laat binnenkomen en dan nog ff eisen dat ze evengoed geholpen worden OPMUGGEN !!!! maak maar een nieuwe afspraak .....januari heb ik nog wel een gaatje open .  :mrgreen:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #21 Gepost op: 12 oktober, 2011, 23:31 »
:shock:  zozo en ik heb van dat alles nooit ergens last van he :whistling:
jij woont aan de achterkant van de maan  :mrgreen:
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline mischatdi

  • 35i Professional
  • *****
  • Berichten: 1212
  • Karma: +15/-2
    • www.mischa-78fotografie.nl
  • Woonplaats: Appingedam
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #22 Gepost op: 12 oktober, 2011, 23:35 »
jij woont aan de achterkant van de maan  :mrgreen:

hahahah nou geloof mij ...laat ik het zo zeggen als er een webcam in mijn bus zat was het niet best :cheers:   en ik ken jou buurt hoor ik stond gister nog te tieren op de ring van utrecht :mrgreen:
Drives Seat Ibiza 2008 and soon a passat 35i for hobby
check eens mijn website: www.mischa-78fotografie.nl

Offline jetta16v

  • Globaal Moderator
  • 35i Uberspammer
  • **********
  • Berichten: 10980
  • Karma: +44/-2
  • Woonplaats: somewhere in the Netherlands
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #23 Gepost op: 12 oktober, 2011, 23:37 »
ik stond gister nog te tieren op de ring van utrecht :mrgreen:
gooi het eruit , en dodo als je dan toch in de buurt ben de koffie staat klaar en het lijkt me wel leuk om jouw bus bij ons voor de deur te zien WHAHAHAHAHA
it is what it is , and isn't it what it is then it aint what it is :-P

Offline babsvw

  • 35i Spammer
  • *******
  • Berichten: 4480
  • Karma: +12/-0
  • Woonplaats: Tussen de hunebedden
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #24 Gepost op: 13 oktober, 2011, 10:08 »
net die ene keer dat ik smorgens optijd Assen uit moet dat er dan file moet staan op de A28 en de A7  :mad:

Offline vwpassat

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2028
  • Karma: +5/-0
  • Woonplaats: Zaandam
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #25 Gepost op: 13 oktober, 2011, 12:03 »
nou van die zondag  rijders op donderdag :mad:

Offline 35i_freak

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 472
  • Karma: +3/-2
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #26 Gepost op: 13 oktober, 2011, 20:38 »
:mrgreen: should be nice

maar goed , waar ik mij aan erger zijn die mensen die met een beetje miezerregen 80 op de snelweg rijden met de tomtom op de allerhelderste stand ( s'avonds ) en als ze dan in de gaten hebben dat er een vrachtwagen ( ik ) wil inhalen met 90 dat die gerimpelde dinosauriers dan gas gaan geven , en dan komt het ........ :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: dan moet je er weer achter en wat denk je ??????? gaan ze wéér 80 rijden  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: dus dan maar de luchthoorn van 150db aan en grootlicht 30cm van de bumper en dan hebben ze in ene haast  :mad: :mad: :mad:

EN DAN NOEMEN ZE MIJ EEN VERKEERSHUFTER , DAT SNAP JE TOCH NIET ????  :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen:

100procent gelijk peter.. aan zon eikels heb k ook zon hekel aan. En dan durven ze ook nog de middelvinger op de steken maar stoppen hou maar dat durven ze ni. Op dat moment ken je die vinger van ze in hun eigen hol steken. dat volk moeten ze bloemetjes geven..


even gecensureerd  :mrgreen:
Less = More
Four Wheels One Love...

Offline mosselman

  • 35i Gebruiker
  • **
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: enschede
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #27 Gepost op: 13 oktober, 2011, 21:51 »
aan die mensen die zich transportplanner noemen en MIJN hele planning voor de vrijdag in de war schoppen :mad: :mad:  :drive: :drive: en mij dus weer geen fatsoenlijk weekend gunnen :mad: :mad:

Offline Dennis

  • 35i Professional
  • *****
  • Berichten: 1137
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Hollandscheveld
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #28 Gepost op: 14 oktober, 2011, 13:52 »
Maja zo heb je ook 'alle' duitsers pfffff inhaalverbod 80 rijden en dan inhaalverbod weg gas geven en zie je ze nergens bahbah ook een k.u.t. volk

Dat komt omdat die hollanders niet gas kunnen geven :mrrgeen:

Btje regen en ze rijden meteen 80...


ook gecensureerd  :mrgreen:

Offline sjaak66

  • 35i A-holic
  • ******
  • Berichten: 2346
  • Karma: +54/-0
  • Woonplaats: Nunspeet
Re: waar ik mij aan erger !!!!
« Reactie #29 Gepost op: 15 oktober, 2011, 10:10 »
  ''Als we elkaar hier nu onderling gaan zitten afmaken'' ?
Het is maar net hoe je het lees,het is zeker niet de bedoeling om elkaar aan tevallen ,dus ga het niet persoonlijk opvatten :wink:
Mijn mening is als een topic je niet bevalt of je gaat je er persoonlijk aan storen dan klik je het weg of je ergerd je er gewoon niet aan en niet persoonlijk opvatten anders krijg je geen einde,of je zet het gewoon in dit topic waar ik me aan erger :lol:  :wink:

We moeten niet een topic gaan verwijderen omdat Henk of Ingrid  :mrgreen: zich ergerd aan het topic  :wink: en waarom niet omdat we geen kleuters zijn  :wink: :mrgreen: