Recente berichten

[28 december, 2023, 16:09]

[04 december, 2023, 17:05]

[30 november, 2023, 21:40]

[06 oktober, 2023, 23:25]

[27 juli, 2023, 11:59]

[22 april, 2023, 20:03]

[26 januari, 2023, 17:56]

[10 januari, 2023, 23:07]

[10 januari, 2023, 22:40]

[29 december, 2022, 14:18]

[24 december, 2022, 16:29]

[18 oktober, 2022, 20:16]

[12 augustus, 2022, 23:53]

[04 augustus, 2022, 08:43]

[20 juli, 2022, 21:01]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29 maart, 2024, 00:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: b4 catch me.....aanpassingen  (gelezen 52209 keer)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
b4 catch me.....aanpassingen
« Gepost op: 22 juni, 2014, 23:57 »
Na de aanschaf van mijn nieuwe passat......begon het uiteraard weer te kriebelen, de schroefset beviel me totaal niet, te hard en zeeeeer hoog stuiter gehalte, na dit verandert te hebben te hebben de zoals al eerder vermeld de versnellingsbak aan gepast, ook wel aardig geslaagd....wat verder verandert,  2 X 12 volt aansluiting in de kofferbak gemaakt, islolatiemat uit een audi A6 onder de achterbank gemaakt, achterin onder de asbak middenconsole,  3 X 12 volt en een USB aansluiting voor de kids gemaakt, linker elektrische raammechanisme vervangen, de achterramen handmatig bedienbaar weer in orde gemaakt, ( had er een hele set bij om elektrisch te maken, heb daar momenteel de zin, tijd niet voor, staan te koop voor de liefhebbers..
In alle deuren lekwater flappen gemaakt en  de originele isolatie afdek bekledingen geplaatst, miste er een paar....
Contactblokje vervangen, radio stopte ermee.......gemeten en deze was overleden, het losmaken van de conische bus is aardig werk geweest, uiteindelijk los gekregen, bus blauw van het heet stoken..... :twisted:. :twisted:
Het bekende waterpijpje vervangen, deze was redelijk en omdat we met de auto op vakantie gaan, liever geen risico nemen voor die paar euro.
Nieuwe spiegelglazen erin, oude waren zoals bleek uit '97 en werden lelijk, ook de verwarming ervan werkte niet meer,
Oprolbare zonneschermen bij de achterdeuren gemaakt, kwamen uit een Volvo V70, waren grijs, deze zwart gespoten en gemonteerd, geen inkijk en zon meer binnen.

Voor de achterste ramen en achterklep ga ik ze zelf maken, sonnyboys en zo zijn helaas niet leverbaar voor de 35I, dus maken we ze zelf,

Verder op mn lijstje....modderkuipen wielkasten voor, links moet er een nieuwe modderkuip in, oude is kapot door het eerder aan lopen van het linker voorwiel, gelijk alles daar ook in de tectyl en extra isolatie erin, voorruit/parafan ook aanpakken op onnodig windgeruis.. :roll:
De stoelverwarming aansluiten, op zoek gaan naar bedrading hiervoor
Onderste afdekplaat bescherming motorruimte gekocht, deze plaatsen,
Ander stuur erin, heb een stuur van een Lupe 3L....deze komt erin.. :mrgreen:
Zal eerdaags eens wat foto's maken en posten, nou zoals jullie zien, plannen genoeg, al genoeg gedaan ook

Roest linker voor scherm aanpassen, of nieuw scherm, of, weet nog niet, koop misschien wel een hele passat erbij in de kleur en voor de onderdelen, dus als er nog liefhebbers zijn........heb er eentje op het oog


Offline babsvw

  • 35i Spammer
  • *******
  • Berichten: 4480
  • Karma: +12/-0
  • Woonplaats: Tussen de hunebedden
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #1 Gepost op: 23 juni, 2014, 08:45 »
goed bezig geweest, ik zoek ook nog wel wat onderdelen in dezelfde kleur,
ook het linker voorspatbord  :mrgreen: en de achterdeur van de bestuurders kant

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni, 2014, 00:02 »
Thx, moeten maar eens kijken dan, wie weet zijn er nog meer liefhebbers om mee tedoen,  :clap: als er meer zijn dan snel reactie....hij zal geen weken te koop staan denk ik....

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni, 2014, 23:02 »
.....hij zit erin, het lupo 3L stuur, staat wel even anders moet ik zeggen :mrgreen:  .....probeer van de rest ook z.s.m foto's te plaatsen, lukt tot nu toe nog niet echt, niet vanaf mn tablet in ieder geval.... :evil:

Nou eindelijk gelukt om foto's te plaatsen, weet niet of het de juiste manier is maar dit is er tot nu toe een beetje aan gedaan, buiten de versnellingsbak, wielen en schokbreker aanpassingen, raam van de achterklep daar moet nog een zonnescherm voor gemaakt worden.... :wink:


 

nieuwe spiegelglazen


 
achterwisser weer erop, flatblade skoda erop

   

2 x 12 volt achterin



12 volt achterbank

   

3L stuur erin

 

deurbekleding ra oud

   

deurbekleding ra origineel



deurbekleding lv oud

 

deurbekleding lv origineel

 

zonneschermen achterdeuren

 

zonneschermen achterdeuren

       

self made sonnyboys achterste ramen
     
 
self made sonnyboys achterste ramen

       

self made sonnyboys achterste ramen



Commentaar van de forumbeheerder even je foto's goed erop gezet zodat we ze ook kunnen zien

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #4 Gepost op: 09 juli, 2014, 16:47 »
eindelijk in vorige topic foto's kunnen zetten, hoop dat ze te openen zijn/.... :mrgreen:

Offline Moses35i

  • Administrator
  • 35i Uberspammer
  • ***********
  • Berichten: 8153
  • Karma: +42/-1
  • Woonplaats: irgendwo
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #5 Gepost op: 10 juli, 2014, 07:13 »
Goed bezig!

Comfort? Wat is dat? Bloed pissen zul je!

Offline mk1-madness

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 285
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: Emmeloord
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #6 Gepost op: 10 juli, 2014, 17:39 »
Mooie verbeteringen idd!
Ron

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #7 Gepost op: 10 juli, 2014, 21:17 »
Thx, mod ook bedankt voor de foto's. Dit weekend nog een sonnyboy voor het raam van de achterklep maken, nieuwe onderplaat motor had ik al gemonteerd, ook extra islolatie in de voorschermen, onder de achterbank al gedaan, alles weer een stukje stiller..... :mrgreen: zal weer foto's maken en plaatsen......

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #8 Gepost op: 12 juli, 2014, 20:50 »






zoo, vandaag de achterklep gedaan, ook hier nu self/home made sonnyboys, ......


Commentaar van de forumbeheerder Heb je foto's even wat meer zichtbaar gemaakt :wink:


 :bow:

Thx again....

Offline lisab4

  • Passat goeroe
  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 525
  • Karma: +0/-0
  • Woonplaats: Belgium
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #9 Gepost op: 13 juli, 2014, 12:17 »
Mooi!

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #10 Gepost op: 15 juli, 2014, 22:00 »
 :thanx: :thanx:

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #11 Gepost op: 13 november, 2014, 23:24 »
Weer een nieuwe uitdaging, vandaag een originele cruisecontrol set uit een corrado op de kop getikt......weer wat om te knutselen..... :mrgreen:

Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #12 Gepost op: 16 maart, 2015, 23:10 »
Afgelopen week weer een grote ergernis verholpen, motor sloeg te pas en onpas  af, beroerd statinair lopen.........gasklephuis gedemonteerd, was zo zwart als roet van binnen, geheel gereinigd en hij loopt weer als nieuw... :mrgreen: :mrgreen:
Tijdens deze reiniging mn carterventilatie nageken en gereinigd, kwam er achter dat de carterventilatieklep op het kleppen deksel lekte, was gebroken in het rubber, zat er gekit op.
Navraag bij de stealer was schrikken, plastic onderdeel kost maar 76,- ex btw.... :evil:
Even op internet wezen speuren en m nieuw gevonden voor 12,- ex verzenden... :clap:   afgelopen zaterdag gemonteerd, gelijk mn stuur recht gezet en de handel tbv cruise control gemonteerd,  nu tijd voor de rest maken zodat die ook gaat werken en wachten tot mn zomer velgen klaar zijn, rij ook alweer een tijdje met andere winter hoepels maar met de winter is het wel klaar, zal proberen wat foto's te plaatsen... :neutral:
Ook nog wat nieuwe projecten in de planning, de zonne rollo's voor de achter portieren wil ik ingebouwd hebben en er komt waarschijnlijk een golf drie 110 pk tdi bak in om het toerental op de snelweg nog meer naar beneden te krijgen....

Offline martin k

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 298
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: zeewolde
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #13 Gepost op: 17 maart, 2015, 20:21 »
gasklephuis  :mad:   jouw omschrijving is precies wat ik ervaar met mijn auto en ik heb het gasklephuis ook in de planning bij mijn passat want ook die van mij is erg vuil van binnen verwacht ik.  heb ik hiervoor ook pakkingen nodig of kan je dit onderdeel losschroeven, reinigen en weer monteren ?


Offline catch me

  • 35i Beginner
  • ***
  • Berichten: 360
  • Karma: +1/-0
  • Woonplaats: sweet lake
Re: b4 catch me.....aanpassingen
« Reactie #14 Gepost op: 17 maart, 2015, 22:19 »
Als je hem voorzichtig los maakt zou de pakking heel moeten blijven,  ik heb de twee kleine waterslangen laten zitten en losgeklikt uit de houders en de twee beugels op het inlaatspruitstuk, kleppendeksel losgemaakt. Daarna geheel eruit met slangen en dan in je op het voorfront een paar doeken leggen en alles reinigen,  remmen reiniger van de action..... gaat super.... :mrgreen: