0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
Overigens waren ze bmw er niet van gediend dat dezelfde soort lampen in een vw zaten
Trok vandaag DE's eens uitmekaar en het volgende viel me op. De lamp fitting zit los van het glas gedeelte. Dit word bijmekaar gehouden door 4 schroeven waardoor je de bevestigingshoek kunt draaien, waar is dit goed voor?(Foto verwijderd uit citaat.)
tuurlijk... als je hem kantelt blijft de hoek van het metalen stripie in de unit gelijk waardoor de berm verlichting naar links gaat Weer een vraag minder, dank u!DEUTSCHLAND !en Great Britain ?
Citaat van: "35i-cruiser"tuurlijk... als je hem kantelt blijft de hoek van het metalen stripie in de unit gelijk waardoor de berm verlichting naar links gaat Weer een vraag minder, dank u!DEUTSCHLAND !en Great Britain ?maar toch ...... mijn Bosch DE geeft meer licht
Citaat van: "jetta16v"Citaat van: "35i-cruiser"tuurlijk... als je hem kantelt blijft de hoek van het metalen stripie in de unit gelijk waardoor de berm verlichting naar links gaat Weer een vraag minder, dank u!DEUTSCHLAND !en Great Britain ?maar toch ...... mijn Bosch DE geeft meer licht Heb sinds Zondag 5000k Xenon ingebouwt,wat een verschil
Citaat van: "Systreme"Citaat van: "jetta16v"Citaat van: "35i-cruiser"tuurlijk... als je hem kantelt blijft de hoek van het metalen stripie in de unit gelijk waardoor de berm verlichting naar links gaat Weer een vraag minder, dank u!DEUTSCHLAND !en Great Britain ?maar toch ...... mijn Bosch DE geeft meer licht Heb sinds Zondag 5000k Xenon ingebouwt,wat een verschil 8000K rules