0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
8O 8O 8O 8O 8O Bedankt!!! Je hebt me erg opgefleurd Snik.....
Nou,gisteren begonnen met het vernieuwen van mijn kachelradiateur 8O Wat een alle j*z*s k*t werk zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Echt alles slopen voor dat je erbij kunt.Mijn eerste auto was een b-ascona,waar het vernieuwen van een kachelradiateur niet meer als een kwartier tijd koste..Dat was nu ff anders Het begon eigenlijk redelijk vlot.Met 2 man binnen 1,5 uur compleet dashboard gedemonteerd,incl.kachelhuis.Toen begon de ellende..Ale kleppen,waar een soort schuimplastic op zit,waren aangetast door de koelvloeistof uit de lekkende radiateur.Kleppen niet los te krijgen bij VW,2e hands kachelhuis hier in Zeeland niet te vinden..Dus dan maar heel de kachel zelf uit elkaar halen,en zelf kleppen gemaakt van een soort isolatie materiaal.Doe je dit niet dan heb je kans dat je ipv geen kachel,juist alleen nog maar kachel hebt,dus constante warme luchtstroming...En dan breekt er weer een nokje,en een flubbertje en een gevalletje etc.etc.Al met al ging dat toch wel lukken,en alles weer in elkaar gezet.Toen met inbouwen begonnen.Wat een belachelijke massa aan bekabeling zit er achter zo'n stom dashboard zeg......Wat hoort ook weer bij wat???Vandaag verder en uiteindelijk zit ie weer in elkaar,WERKEND!NOOIT MEER!!!!